Lähetätkö pääsiäiskortteja?

Minä lähetän tasan yhden ja se menee 83-vuotiaalle äidilleni, joka on itse innokas korttien lähettäjä ja ilahtuu saamistaan korteista. Tosin käyn häntä muutenkin pääsiäisen aikaan tervehtimässä.

Avainsanat: pääsiäiskortit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 13:06

Lähetin ainoastaan yhden, kummipojalleni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 12:58

En aio lähettää,on niin turhaa touhua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 13:00

Taidanpa jokusen laittaa.. ja serkulleni myös jonka luona olin Noormarkussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 13:43

Lähetän vanhoille tädeilleni, heille Pääsiäinen on suuren juhlan aikaa, ja ilahtuvat kovin korteista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 15:00

pääsiäiskortteja en ole varmaan koskaan lähettänyt, tuskinpa aloitan nytkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.04.2011 - 15:10

Luovuin pääsiäiskorttien lähettämisestä kauan kauan sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 16:53

Minä tänä vuonna olin pääsäisnoidan pistämänä ja tein itse ihan 10 kappaletta pääsisäiskortteja ja
tänään vein postiin. en ole moneen vuoteen moista harrastanut, mutta joku ihme otus se oli, joka
laitttoi minut kortintekoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 17:22

2"kaunista korttia postitin toinen Ylitorniolle ja Imatralle.Oli tipuja ja pajunkissoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 17:23

Laitan tervehdykset sähköisessä muodossa meilauskavereilleni ympäri maailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:58

Kirjeen ja kortin lähettelijä en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:43

Enpä tänä vuonna laittanut yhtään. Äitiä, tätiä ja paria muuta vanhusta voisin muistaa kortilla, mutta nyt jäi. Soitto saa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:52

En ole lähettänyt juuri koskaan. Isovanhempieni ollessa elossa laitoin heille juhlapäivinä kortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:41

En ole laittanut pääsiäiskortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:34

Tänä pääsiäisenä en lähettänyt ainoatakaan.