Pääsiäiseen liittyviä vitsejä taitaa olla aika vähän. Muistatko sinä yhtään muna-kana tms. vitsiä?

Tässä yksi. Mutta liekö vitsi vain tositarina....?
Ikuinen arvoitus on ratkennut!
Muna ja kana makoilivat rakastelun jälkeen sängyllä, muna poltteli tupakkaa tyytyväisenä ja kana mökötti. Ei ole vaikea arvata kumpi tuli ensin..... :D

Avainsanat: pääsiäisvitsit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 17:45

Kana tietä sipsuttaa,tie liuka s jalkaa lipsuttaa.Vastaan tulee jyrä suuri,kävipä kanalle huono tuuri.
Jyrän alle kana jää, pyörän alta näkyy pää.Jyrä painaa vauhdilla hanaa,ei se huomaa pientä kanaa.
Kun kana pääse jyrän alta ,tuntuu olo mahtavalta,Sulat pöyhii ja kuntoon laittaa,päänsä kenoon somasti taittaa.Kun on kunnossa viimeinenkin sulkatukko,huokaa kana ,Olipa Kerrankin Kunnon kukko!

Kysyjän kommentti

No siinä oli kanalla asenne niin sanotusti kohdallaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 18.04.2011 - 12:13

Kukko toiselle:
- Tule mennään lihakauppaan!
- Miksi?
- Katselemaan alastomia kanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:38

Vitsit ovat munista ja kukoista nyt minulla vähissä. Luen muiden laittamia, joten kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:57

Mämmiä ja munaa,
noita huulensa punaa.
Lähtee luudalla etsimään uhria,
jonka munat voisi tuhria.
Nyt eletään aikoja,
jolloin tehdään taikoja !

kyllä tuo noitakin kuuluu mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 14:05

Olipa kerran kaksi kukonpoikaa. Toinen nuori nimeltään Ville ja toinen jo vanhempi nimeltään Kalle.
Kalle poltteli tupakkaa kanalanedustalla orrella, kun Ville tuli ja sanoi: Kalle! Kerron äitillesi, että poltat salaa tupakkaa. Kalle sanoi; Kerro vaan,.... minä olenkin tullut hautomosta!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 15:12

ei tuu vitsiä mieleen mutta tossa mun nenän edessä seinällä on kuva jonka sain sähköpostilla vuosi sitten. siinä on kaksi suklaa pupua - toiselta on haukattu korvat ja toiselta peppu.
puhekuplissa :

perseeseen sattuu!

mitä?

jotenkin aina naurattaa kun sitä katsoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:42

Olen tietämättäni sairastanut lintuinfluenssaa jo vuosia... tiputanssia on tanssittu, kiiltävän perään olen kuin harakka, munien päällä on tullut maattua, joskus tunnen itseni pöllöksi, äimän käkenäkin on heiluttu, peiliin kun katson sieltä näkyy huuhkaaja Ja eteläänkin tekee mieli. Hyvää pääsiäistä!:-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:56

Syö muna päivässä, ylihuomenna olet eunukki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:59

Ensin "virvotaan ja varvotaan", sitten ihmetellään minkäläisen noita-akan vierestä aamulla herätään,
lopuksi jännitetään minkälaisen yllätyksen muna tuottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:32

Kanalassa oli hieman laiskapuoleinen kukko ja eräs viereä kana hermostui toisen saamattomuudesta ja päätti lähteä vieraisiin. Naapurikanalaan mennessään jäiki tietä ylittäessään rekan töytäisemäski. Pientareella siipiään oikeassaan tuumasi:
huh huh - kerrankin kunnon kukko!