Tässä eräs Perussuomalainen hallitukseen pääsijä ?

www.iltalehti.fi/vaalit/2011...7_vl.shtml

Tällaistakaan kukaan ei ole ennen tehnyt !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 12:37

Hyväsydäminen henkilö, en epäile yhtään.

Kysyjän kommentti

Uskon myös pitävän lupauksensa, taitaa olla sukanvarressa sen verran että pystyy tähän...

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 11:57

Toivottavasti hän myös pitää lupauksensa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:09

Tapa tuokin kirkastaa omaa sädekehää...Tuskimpa nälkäleipäjonoon tuon summan luovutettuaan itse kuitenkaan joutuu...En vaan ymmärrä näitä en."Hyvää" toki tarkoittaa, mutta mutta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:53

Kirkkaamman kruunun saapi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 13:38

Uskoo, ken näkee....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 16:35

Kummakyllä,uskon tämän miehen lupaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 17:44

eduskuntaan pääsi, hallitukseen taitaa vielä olla matkaa ...

tuollaiset henkilökohtaiset lupaukset saattavat toteutuakin, tai sitten selitellään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 17:48

En hän enään itse vissin tarvitse .Jos on kertynyt niin paljon.Olisihan se reilumpaa tasapuolisesti jakaa kaikki. Jokaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:54

Aika näyttää miten lupauksen käy? Vai meneekö se tyhjien toiveitten tynnyriin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 23:02

Kuten Kissaäiti, minullakin on tunne, että tämä mies pitää lupauksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:43

Aika näyttää mitä tulevan pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:25

Uskoisin, että pitää myös lupauksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:29

Taivaspaikka turvattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:37

Anssi ja Juha, ovatko yksi ja sama henkilö? Tekeekö noin, sitähän ei kukaan taas tiedä, uskonnollisista henkilöistä voi olla montaa mieltä ja luotettavuus = kysymysmerkki. Taisi olla herran ihkaoma vaalilause!

Lisätty: 27.04.2011 - 13:00

Hallitukseen ei ole päässyt eikä joutunut vielä kukaan sillä tänään alkoivat vasta hallitustunnustelut.