Ei tainnut tulla napsulaisista kenestäkään kansanedustajaa, maaritR sai 41 ääntä, ei ihan riitä edustaja paikkaan ?

Ennen vapauspuolueeseen loikkaamistaan oli kokoomuslainen ja sitä ennen perussuomalainen, hänen kollegansa perussuomalaisista pääsi eduskuntaan ( Maria Lohela) no maaritille onnea ensi kerralla ( gristalli )

Avainsanat: kansanedustaja ehdokas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 08:19

Mitähän nuo 41 äänestäjää ovat ajatelleet,kun äänestettäväkään ei ollut perillä missä puolueessa istuisi,ihan pellen touhua häneltä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 08:44

Hyvä yritys kuitenkin, mutta hirveästi ei siis kannata puoluettaan vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 08:55

Ei olisi kannattanut hypätä (=loikata), eihän äänestäjät pysy vauhdissa mukana. Toinen onneton hyppäysyritys päättyi mahalaskuun eli Tiuran lentoyritys kepuun ja takaisin taisi pudottaa hänet tai olla ainakin yksi syy muiden mm. vaalirahasotkujen ohella. Korkealta putosi viimekauden vaalikuningatar.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 09:45

Tiedotus Napsussa pelaa moitteettomasti samoin ilmeisesti nimim....maaritR(gristalli)kaikki suku-ja kylänväki valjastettu hänen taakseen :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 09:55

No itse minä halusin uutta verta hallitukseen...

Koko eduskunta koki vaalien myötä suurmullistuksen. Kahdestasadasta edustajasta vaihtui peräti 85.

vanhoja konkareita putosi pois.. ovat mielestäni siellä aikansa istuneetkin..

loikkarit harvoin saavat ääniä, se on tiedetty kautta aikain..

En silti ketään hauku tai kehu..

Kansa on puhunut..
Uskon että nukkuvista puolueista heräsi moni ja iski uurnille!

Lisätty: 18.04.2011 - 10:12

www.iltasanomat.fi/vaalit201...95999.html

www.iltalehti.fi/vaalit/2011...?ref=leiki

Herättää yhtäpaljon maailmalla kohua kuin Lordin voitto silloin Euroviisuissa !
Silloinkin osa kansasta häpesi kun Lordi viisuihin lähti..

www.iltasanomat.fi/vaalit201...f-promoimg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 11:59

40 hyvää kaveria varmaan maaritR:llä, kun itsekin luultavasti äänesti itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:33

No ainakin hänellä sukulaisia on ollut varmaan tuon verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:48

Ollako vaiko eikö olla? Siinäpä vasta pulma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:26

Hänen pitäisi varmaankin otta pojastaan mallia noissa puhumishommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 14:06

Taitaa tuo maarit omata seudulla tuon verran sukulaisia. Ja mitä äänestäjiin tulee nehän äänestävät usein naaman mukaan eli mahiksia on lähes kellä vaan!
Eihän sitä tiedä toki vaikka täällä joku edustaja tai ehdokas olisikin mukana, varmaa havaintoa ei kyllä ole.