Aurinkoista aamua Savosta. Mitkä ovat mietteesi vaalien jälkeen?

Lisätty: 18.04.2011 - 07:12

Minä olen iloinen siitä, että ihmiset äänestivät aika reippaasti näissä vaaleissa. Nukkuvien puolue kun ei saa asioita hoidetuksi.

Avainsanat: jälkeen vaalien elämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 18:46

Äänestäjät saivat juuri sellaiset edustajat kuin halusivat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 06:40

puolitorkuksissa seurasin TV:stä tulostelua.
mahtaneeko asiat kummentua olisi ollut tulos mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 07:52

Aika hämmentynyt,mutta onnellinen olo,oma ehdokkaani meni läpi kirkkaasti sen kyllä tiesinkin hän on niin vahva ja ajaa oikeita asioita saa myös äänensä kuulumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 08:05

Erikoinen on tilanne nyt eduskunnassa, protestivaalit nämä olivat, mielenkiinnolla seuraan mitäs perussuomalaiset sitten muuttavat asioita maassamme, kai ensin nostetaan kuitenkin kansanedustajien palkkoja, vanha tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 08:10

Kansa on puhunut...
Protestivaalit olivat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 08:57

Mielenkiintoiset vaalit, mutta kyllä tulee mielenkiintoiset hallitusneuvottelutkin. On kyllä patti-patti-tilanne. Illanviihdettä siis luvassa jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 09:50

Verisiä kyyneleitä....Vaikka saisivat maan sisäiset kiistat edes jotenkin selvitettyä, niin kuinka sitten ulkomaan asioiden käy?Miten niitä pystytään hoitamaan? Otetaanko meitä enää vakavasti? Vai pelätäänkö?...Nauretaanko? Taidettiin taantua jonkin verran.Myös ulkomaiden silmissä.Harmittaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.04.2011 - 11:12

Samanlaiset on mietteet kuin ennen vaalejakin. Ei heiluta omaa elämääni sinne eikä tänne. Mikään ei muutu kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 11:55

Olen järkyttynyt vaalituloksesta. En olisi ikinä osannut edes kuvitella Persujen saavan tuollaista voittoa, vaikka ennusteet mitä näyttivät. Ei ollut minulle mieluinen lopputulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:32

Kyllä Persut paikkansa ansaitsevat ei siinä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 13:48

Iso Jytkyhän tuo oli, kompromisseja varmasti joudutaan tekemään puolin jos toisinkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 17:49

Persuksille ropisi jytky potti ääniä ja eduskuntapaikkoja, nyt on sitten edessä se näytön paikka ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 11:39

Nyt kannattaa edukunnan istuntojakin seurailla. Mielemkiintoista vai mitä .Moni 25 sanoi äänestävänsä perussuomalaisia.Minusta se kertoo tämän maan pahoinvoinnista. Täällä pitää laittaa omat parempiin uomiin ja sitten vasta .Epäoikeuden mukaisuudesta se kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:25

Aivan normaalit arkimietteet, eivät vaalit hetkauttaneet miettimismaailmaani mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 14:10

Hyvin meni meidän puolueella mutta aina on parantamisen varaa - se on myös mottomme.
Siteeraan Tvn Matti Röngän lukemaa , jonkun kirjoittamaa viestiä: Kaljaveikot voittivat ja naiset sekä koulutetut hävisivät! Painotus lauseen alkuosalla!!
Näyttöä nyt odotetaan, taitaa jäädä tulematta, sillä isosti vauhkoamalla ei asioita hoideta, sen on nähty monen muunkin eli pienemmän asian kohdalla. Jos joku odottaa esim. saavansa kasan rahaa kotiin kannettuna kerran kuukaudessa ilman että pistää tikkua ristiin, jää kyllä unelmaksi.
Edesvastuuttomuudesta tuo eräiden tulos kertoo, ei muusta, eli äänestäjien huuhailusta ja perustiedon puutteesta. Vaatiminen on aina helppoa mutta perusteltu vaade on jo vallan toinen asia.

Lähteet:
vanhat puolueet ja uudet yrittäjät