Mitä ovat sinipunaniskat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 09:46

Verisiä kyyneleitä täällä itken.Kohta kehtaa ulkomaille matkustaa, kun nauravat meille vähän joka maassa.Kommentit "kyllä Suomi nyt taantui kertaheitolla vuosikausia " koskee pahasti... Miten mahdetaan tästä selvitä?

Kysyjän kommentti

Ihon sävyn määritystä on helpointa usein tehdä porukassa, sillä silloin on todennäköistä, että joukossa on sekä kylmä- että lämminsävyisiä ja kun eroja vertailee vierekkäin, keksii jutun helposti (laita vaikkapa Natalie Portman ja Scarlet Johansson vierekkäin). Vertailkaa kaveriporukassa kämmeniänne ja lähinnä niiden keskikohtia, jotka eivät punoita kuten ympärystä. Kämmenestä näkee usein selkeän eron, kun vertaa lämmin- ja kylmäsävyisten ihmisen kämmeniä: lämmin on selkeästi keltaisempi ja kylmä punertavampi. (Yllätyin itse tästä erosta, kun kylmäsävyinen vanha työkaverini demostroi minulle kämmeniemme sävyeron!)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 05:04

tulevia hallitusneuvotteluja varten on kehitetty työnimi sinipunaniskat.
yle.fi/uutiset/teemat/vaalit...origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 07:57

Netissä leviää hallitukselle nimi: sinipunaniskat

yle.fi/uutiset/teemat/vaalit...origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 09:02

Mitä vikaa sinipunamustassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 10:38

Kansan tahto,kansan syvät rivit yms.sloganeita,kyllä esim.saksalainen lehdistö vaikuttaa huolestuneelta,aamun HSä lueskellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:28

itäs me muista maista, meitä vie paras mahdollinen joukko eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 17:52

Huolestutta, mihin jamaan nämä sinipunanaiskat tai ties mitkä Suomen asiat sotkevatkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:31

Hallittu tai hallitsematon hallitus-tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:19

Hallitus vois olla sini-puna-niska.