Uskotko akupunktion parantavaan voimaan?

Kokemusta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 19:02

Minulla on hartia-niska alueita akupunktiolla hoidettu, oli lihakset niin jumissa että en halunnut että niitä hierotaan ja akupunktiolla sai ne lihakset rentoutumaan 3 kerran jälkeen, kyllä minä uskon akupunktioon.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 19:05

suomalaiskansallinen akupunktio

kerran viikossa naula päähän

(tehoaa ?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 19:26

En ole itse kokeillut, mutta olen kuullut monelta kokeilleelta hyviä kokemuksia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 19:27

Minua ei ole ikinä hoidettu akuneuloilla,mutta silti uskon niiden tehoon,mitään pysyvää parannusta niistä ei kumminkaan saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 19:43

Mieheni on saanut päänsärkyyn ja onnistui ainakin hänellä joksikin aikaa hän kärsii itsemurhapäänsärystä hortom syndrooma. (sarjoittainen päänsärky)

www.migreeni.org/perustietoa...ainen.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2011 - 21:50

En usko, sillä tiedän ettei se ainakaan minulla antanut parannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:02

Tiedän, sillä olen kokeillut. Parhaimman tuloksen sain alaselän jumiin Bowen-hoidossa. Vuosia kiusannut vaiva hävisi kertakäsittelyllä. (Ja on pysynyt poissa - kop,kop).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:08

Vanha äitini käy akupunkitiossa niska-hartia seutuun.On apua saanut.Helpottaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2011 - 22:09

En usko että parantaa, hetkeksi saattaa helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:09

Verytaisin sitä hierontaan.
Tuntuu mukavalta ja auttaa kireisiin lihaksiin. Sisuskaluista en ole niin varma, kun ei ole kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:55

Kyllä olen kokeillut ja auttoi migreeniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 06:27

Uskon sillä sain aikoinaan avun. Harmi, että asun nyt niin kaukana näistä akupunktiopaikoista. Päänsärkyyn ja niska- hartiaseudun ongelmiin se auttoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 07:03

rippuu mihinkä tautihin niitä neuloja rökitähän.
halavauksehe ei oo auttanu avomiehelle, mutta mun kipiät luntioomet on kyllä apua saanu neuloolla rökkimisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 10:41

Unohdin miksi kävin,mutta samalla kiinalainen tönkäs parit neulat sormien niveliin,jotka mun mielestä silloin pahenivat... muuten uskon kyllä kiinalaisen ja länsimaisen lääketieteen yhteyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 11:33

Uskon, vaikka en omaakaan kokemuksia aiheesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:19

Uskon, mutta en ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:36

Kyllä uskon, kun niin moni on sen avulla saanut lievitystä vaivoihinsa. Itse en ole vielä neulatyynynä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:21

Vanhan ajan akupunktiohoito on. Pullolla kossua "naula" päähän.

Muut taitavat olla huu-haa hommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:48

Uskon.