Löytyykö sun nimimerkillä artistia tai biisiä?

Sitruunapippuri:
www.youtube.com/watch?v=aiAgbEKCoL8

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 17:33

eipä tietääkseni löydy biisiä,
joskus aikaisemmin löytyi ravuri - kaima, oiskohan sekin jo muuttunut meetwurstiksi ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 17:36

Voi tuota valperia osaa olla aina noin hurmaava. Mulla on useampikin mutta tässä sulle laitan yhde. Mieheni sanoo että tämä ihan sua varten tehty.

www.youtube.com/watch?v=q4stQT3mxFg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 17:38

Ei löydy,mutta Berliinissä putiikki nimeltä Paté,tarkistin tilanteen viime tammikuussa ja silloin oli muuttanut nimeä tai liikepaikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 17:47

Eipä löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 18:10

Pappasta lauletaan siellä sun täällä, mutta ilman nelosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 18:11

Artisteja kaksin kappalein, mutta tässä hän josta diggaan www.youtube.com/watch?v=Sc3k...re=related Biisi on muutenkin ajankohtainen, sillä juniori on kohta lentämässä pesästä ja on tästä innoissaan kuin ampiainen. Itsellä tietty vähän haikeutta, mutta olen onnellinen ja ylpeä itsenäistyvästä nuoresta miehestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 18:22

Omasta nimestäni kyllä lauletaan...Ja ehkä Espanjan kielen girassolistakin, joka tarkoittaa auringonkukkaa... Isäni laulaa komealla lauluäänellään minulle vieläkin nimpparipäivisin "tikkuviinaa"... Heh... :)) Vanhempi polvi tietänee laulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 19:03

Kyllä löytyy artisti sekä biisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 19:27

biisi molemmille oikeille etunimilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 19:33

Nimimerkilläni ei luultavasti laulua löydy,mutta molemmista nimistäni kyllä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 19:57

www.piparmintut.suntuubi.com/

Tästä kaikki alkoi...

Olipa kerran pieni koulu jossain päin maailmaa. Koulssa opiskeli 6 tyttöä ja muita henkilöitä. Eräänä synkkänä päivänä heidän musiikinopettajansa päätti kysyä, haluaisiko kukaan perustaa bändiä. Siitä tuli tytöille pieni valopilkku synkkään päivään. Myöhemmin samaisessa koulussa, samaisella musiikintunnilla, päättivät he bändille nimen, piparmintut.

Esittelyä:

* Daim: Laulu ja muut soittimet esim. triangeli
* Toffee: Kitara, laulu
* Lollypop <3: Basso, laulu
* Marianne: Koskettimet
* Choko: Rummut
* Superpantteri: Manageri, Faniclubin puheenjohtaja ja ylläpitäjä

Duo Hocke ja Toffe

* Esiintymiset: Japanissa, Islannissa, Itävallassa ja Tanskassa vuosina 1988 ja 1993

strengsong.com/fi/biografi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2011 - 21:44

Löytyypä hyvinkin: (ei tosin kuulu suosikkeihini)
fi.wikipedia.org/wiki/Ida_Corr

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2011 - 21:50

Aki Sirkesalo lauloi aikoinaan Kissanaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:15

Sota-ajan laulu Sirkkaliisa Sirkkaliisa, sua täällä kaipailen.csopii hyvin minun elämänalkuaikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:41

Ei löydy varmaankaan biisiä vaan jäljet johtavat Muumilaaksoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:52

En usko että löytyy, mutta oikealla etunimellä kyllä löytyy muutama kipale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:16

Kotikunnaan Rilla on koko perheen kirja, laulua en Rilla nimestä löytänyt.