varmaan tätä on jo kysytty mutta, uskallatko kertoa mitä puoluetta äänestit ?

itse äänestin ensimmäistä kertaa elämässäni, ja äänestin perussuomalaisia ...

Lisätty: 17.04.2011 - 18:41

toivon mukaan soinista tulee pääministeri ja ehkä joskus presidentti, keskustan,kokoomuksen ja sdp vois suoraa poistaa koko edeuskunnasta, ihme pellejä ja rikollisia kaikki ...

Lisätty: 17.04.2011 - 22:15

pidän minäkin vaalisalaisuutena ketä äänestin mutta nyt kysyinkin puoluetta, ja itse en tunne henkilökohtaisesti ketään napsulaisia joten puoluekantanikin voin hyvin kertoa, nan nan naaaaa ....

Avainsanat: puolue perussuomalainen eduskuntavaalit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 16:20

Uskallan,mutta en halua...

Lisätty: 17.04.2011 - 19:34

no mitäs se sulle kuuluu , en uskalla kertoo koska luulen että olet joku hullu

Lähteet:
psykopaatit,internet,hullu,oma viisaus
#Lainaus vastauksesta kysymykseen 41460:Oletko jo huoltanut pyöräsi kesäkuntoon?#

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 17:14

Voin sanoa vain että uskon samaa puoluetta myös monien äänestävän..
enempää en kerro, seuraan kyllä tuota ääntenlaskua tänään tiiviisti..
Tulis vaan pian poikani hakemaan lapsensa jotta saisin tuon äänestyksen itsekin päätökseen..

Lisätty: 17.04.2011 - 19:49

Kansalaisvelvollisuus suoritettu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 17:23

Uskallan kertoa, mutta en nukkumaan jäänyt.Sen verran raotan verhoa.
Lappu jäi kotiin ja huomasin sen vasta äänestyspaikan pihalla.
Eipä muuta kuin rolli ympäri, pari pahaa sanaa ja koti meno-paluu, niin
johan numerot kauniisti piirtyi paperille. Totta maar oman asioitteni hoitajaa
olen lähettämässä ja oman kunnan lähettiäkin, joka ei ole ensikertalainen.
Vanhassa vara parempi, kyllä sinne niitä haihattelijoita menee ilman minun
lappuanikin.
On kiva illalla katsoa miten on pullat eduskunnassa, kun on äänestänyt, niin voi
aukaista tuon nenän alla olevan aukon ja kertoa mielipiteitään, käytttää sitä siis muuhunkin
kuin syömiseen ja isotteluun. Kivaa vaali-illan istujaisia kaikille kiinnostuneille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 17:30

Vanhassa vara parempi.Kyllä kävin koiran ja mieheni kanssa äänestämässä jalkaisin, matkaa kertyi 10km,ä.Ei kahvia edes tarjottu jota odotin kun olisi ollut aikaa juoda ja olisi maistunutkin kävelyn jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 17:46

eipä tuo nyt kummonenkaan uskallusasia ole, mutta en keksinyt ensimmäistäkään syytä miksi se pitäisi täällä napsussa tehdä

onnittelut vaan sinulle kun nyt ensimmäistä kertaa uurnille rohkenit lähteä, oma valintasi varmaan oli perusteltu eikä siihen muilla ole mukisemista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 17:50

Nukkuvien puolueeseen en jäänyt tälläkään kertaa, puoluekantani on pysynyt vakiona, ja edustajakin sama, jota viimeksi äänestin, koska on tonttinsa hyvin hoitanut......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 18:13

Mitä sitä mainostamaan napsussa. Tuskin monikaan napsulainen jättää äänestämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 18:18

Sen verran vaalisalaisuutta voin raottaa, että äänestin fiksua nuorta miestä. Toivon, että edustajistoon pääsisi tällä kertaa nuoria enemmän kuin ennen, sillä he tuntuvat olevan asioista hyvin perillä ja ovat intopinkeitä hoitamaan asioita. Jotain draivia tarvittaisiin Arkadianmäellekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 18:29

Kävin äänestämässä,mutta mitään "Soinilandiaa" en tästä maasta halua....Ajatus esimerkiksi siitä, että abortti olisi laiton, eikä nainen enää saisi päättää ruumiistaan,tuntuu hyvin kaukaiselta.Myös ajatus siitä, että homot eivät ole eläintä kummempia on kovin vieras...Mutta mielipidevapaus on kuitenkin hyvä asia!

Äänestin samaa puoluetta, jota olen ikäni äänestänyt.Syytä takin kääntöön ei ole vielä löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 19:11

Ei ole tapana sitä puoluetta tai ehdokasta kenellekään kertoa, mutta sen voin kertoa että en perussuomalaista tai aku ankkaa äänestänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 19:20

kannatan vaalisalaisuutta. mitäpä kukaan sillä tiedolla tekee kenelle ääneni annoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 19:24

Se on salaisuus mitä en kerro kenellekkään,kuka ääneni sai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 21:00

keskustan,kokoomuksen ja sdp vois suoraa poistaa koko edeuskunnasta, ihme pellejä ja rikollisia kaikki ...
miks ihmees olet noin jyrkkä ...voihan olla nämäkin joskus ...sinunkin äänestyslistallasi .. et voi olla niin varma , jos nyt olet ekaa kertaa vasta äänestämässä ... mut hyvä et äänestit ja olet löytänyt mieleises jota äänestit .. itse olin pitkään kahden vailla ketä äänestän , mutta löytyihän se viimeinkin ... en nyt sitä viitsi sinulle kuuluttaa .. et siitä mitään hyödy kuitenkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2011 - 21:40

Se on edelleenkin vaalisalaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2011 - 21:59

Meinasin jättää koko äänestystouhun väliin, mutta sitten joku piru kuiski korvaani, että mene, mene, muuten kadut. Meninhän minä, mutta se kelle ääni meni tai puolue jota ehdokas edusti, en kerro tässä. Jos olisi ollut joulupukki ehdolla, niin häntä olisin äänestänyt ja pellekin olisi menetellyt. Ja heidän puolueensa olisi tietenkin ollut utopistien puolue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 06:33

Se on vaalisalaisuus. Mitä se täällä napsussa muutaisi jos puolueen kertoisin. Äänestin nuorta tomeraa naista. En vanhoja partoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:42

Ei vaalisalaisuuksia pidä julkisesti huudella.