joko on virpojat käynyt , jos ei niin nyt tulee virtuaalisti ....

Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuueks. Lakatkoon lonkka kolottamasta, polvet narisemasta. Pysykööt pieru pääsemästä, virtsa viimein karkaamasta. Jospa vielä nahka siliäisi, selkä suoristuisi. Herkkeeppä roppa rupsahtamasta. Palatkoon muisti reissultansa. Sujukoon seksi sulavasti, lempi leiskuvasti. Mitä muuta varvut mukanaan toisi? Jospa onnea, terveyttä, hyvää eloa soisi, rahakaan ei pahaksi oisi.

Lisätty: 17.04.2011 - 21:09

ISOT KIITOKSET NAPSU KAMUSET TEILLE KAIKILLE :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 18:31

Tämän virpomisen minäkin otan vastaan =D
Paluupostissa virtuaalimunat, ole hyvä!

Kysyjän kommentti

kiitoksia.. virtuaali munat pääsivät koppaan komiaan ... ja myöskin kiitokset kaikkille napsulaisille vastauksistanne :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 11:05

Kiitos,kiitos sinulle Cipy,olipa hauska loru.Meille ei tule tiettävästi virpojia,kun ne ketkä kävivät ennen eivät enää asu täällä,on se kyllä harmillista.Omat sukulaislapsemme ovat Mikkelissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 11:29

Heh heh, olipas iloinen riimitys. On täällä muutama jo oven takana käyneet minua vitsalla huiskimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 12:00

Hih, hih Cibyä..kiitos kaikista toivotuksista ja tässä sulle virtuaalipalkka virpomisesta. Namusia, suklaisia, murusia, maistuvia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 13:13

Cibyä taas rallattaa. Tuollaisia tarinoita on ilo lueskella. Päivän piristys.

Kävi muutama virpoja ja suklaamunia annoin kiitokseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 14:17

Virvottu on ja virtuaalisesti myös...

mä sain melkein saman...

Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuueks. Lakatkoon lonkka kolottamasta, polvet narisemasta. Pysykööt pieru pääsemästä, virtsa viimein karkaamasta. Jospa vielä nahka siliäisi, selkä suoristuisi. Herkkeeppä roppa rupsahtamasta. Palatkoon muisti reissultansa. Sujukoon seksi sulavasti, lempi leiskuvasti. Mitä muuta varvut mukanaan toisi? Jospa onnea, terveyttä, hyvää eloa soisi, rahakaan ei pahaksi oisi.♥

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 14:54

Tattista ciby!vVirpojat tekivät oharin,olin pihalla hajottamassa lumikasaa,näin kaksi pukeutunutta noitaa,jotka kolkuttivat ovia ja mun ovi oli auki,itse siinä lähellä,mutta ohikulkiessaan eivät kysyneet "saako sua virpoa?",niin pettyneenä annoin niiden mennä suklaaonnensa ohi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 17:37

Oi voi ciby, näkisitpä kuinka selkäni oikeni just. Ei naraja lonkat, polvet eikä se peräpuolikaan prutkuta.
Jospa ensi yönä iho siliäisi siistiksi ja nuorentuisin parikymmentä vuotta.
Ja, että oikein seksinkin pitäisi sujua, voi voi mistäs minä miehen saisin.
Ja eihän se rahan kilinäkään vielä pahaa tekisi, sataisi kuin jyviä laariin.

Kiitos toivonkin cibylle ja kaikille teille reippauden esikuville hyvää palmusunnuntain iltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2011 - 21:36

Kiitos - tuon loitsun toivoisin todellakin toteutuvan. Oli loistava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:50

Olipas kiva loru :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 17:55

No siinähän sitä oli toivetta koko vuodeksi!