Onko kansanedustaja ehdokkaallasi paljon luottamustehtäviä?

Jos on paljon muitakin luottamustehtäviä niin kerkeekö hän olemaan luottamuksesi arvoinen kansanedustaja?

Avainsanat: kansanedustaja luottamus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 12:01

Kyllä hänellä on, mutta työskentelee eduskunnassa ahkerasti ja ennen kaikkea on sillä työmaallaan ollut paikalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 10:35

kohtaisen paljon tietääkseni
ammattipoliitikolla tuppaa olemaan
on ainakin tähän asti kerennyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 10:51

jonkin verran näkyy olevan, mutta toistaiseksi on hommat ovat hoituneet mallikkaasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 13:11

Onhan niitä yleensä kertynyt siihen mennessä, ennenkuin on ehdokkaaksi ryhtynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 14:16

Monillahan noilla on jos mitäkin virkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 17:35

Uskon olevan aikaa muiden tehtäviensä ohella,mitä muuta voin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 17:39

On muitakin, mutta kertoi, että yhtään täysistuntoa ei ole ollut poissa, joten plussaa siitä.
Onhan niillä kun ovat "kermaa" pukkaa kaikkea kissankin ristiäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 18:39

Nuoresta iästään huolimatta toimii ainakin kahdessa järjestössä erittäin aktiivisti. Ehtii varmasti hoitamaan kansanedustajan työn moitteetta. Energiaa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:46

Henkilö jota äänestin on myös kaupunginvaltuutettu vaan kun ei eduskuntapaikka auennut, niin aikaa jää edelleen hoidella kotikaupungin asioita.