Sunnuntai-aamua napsuille. Hyvää äänestyspäivää myös kaikille meille ketkä menemme tänään antamaan äänemme. Menetkö sinä?

Avainsanat: äänestys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 12:42

Kamala oli tuuli! Täällä Kouvolan seudulla meinaa tukkakin lähteä päästä tuolla tuiverruksessa.Mutta lenkkeilty on ja äänestämässä käyty.Kansalaisvelvollisuus suoritettu.Ja nyt voi sitten rauhassa myöhemmin arvostella poliitikkoja, kun on itse leikkiin osaa ottanut... :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 08:35

Huomenta ja hyvää sunnuntain alkua myös sinulle. Tässä on aamukahvit meneillään ja sen jälkeen on aikomus lähteä aamulenkille ja piipahtaa samalla äänestämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 08:45

Huomenta lenkkireissulle lähdössä ja samalla käyn äänestämässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 08:51

aurinkoista huomenta, taitaa tulla kevään ennätyslämmin päivä.
aion käydä äänestämässä samalla reissulla kun pistäydyn enoni luona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 09:30

Aurinkoistahan täällä vaikken menekkään äänestämään, se tuli tehtyä ennakkon kun luulin olevani tänään joron (jumppiksen) jäljillä jossakin ihan muualla ...

mutta kun en olekkaan ja kansalaisvelvollisuuskin on hoidettu, niin onpa hyvää aikaa lähteä katsomaan joko Vantaa mahtuu uomaansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 09:51

Hyvää huomenta sinulle Mariaana,äänet on annettu ennakkoon,kun äänestäminen sujui sutjakkaasti kirjastoreissulla.Nyt odottelemme tuloksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 09:58

Kansalaisvelvollisuus täällä jo hoidettu ennakkoon. Rovaniemen markkinoille ja kalamarkkinoille tarkoitus lähteä päivää paistattelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 11:30

Kyllä on nyt käyty antamassa äänemme eduskuntavaali ehdokkaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 13:09

Huomenta vaan Mariaanallekin, kuten muillekin napsulaisille.

Ennakkoon kävin äänestämässä. Varma valinta. Äänestäminen on oikeus ja velvollisuus.

Illalla sitten katsellaan miten kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 14:15

No tottakai menen ääneni kuuluville antammann..
Mutta vasta illemmalla kun sain lapsenlapset hoitooni vanhemmat menivät Jyväskylästä asti Bernhardinkoiranpentua hakemaan toisen kaveriksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 17:41

Menin kun meninkin, jotta saan ääneni kuuluviin näissä tämänillna tupakeskusteluissa, joita
pidetään kun vaali-iltaa juhlitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 18:45

Huomenta kaikille! Juniori käy tänään ensimmäisen kerran äänestämässä ja sitä juhlistamaan olemme menossa syömään ulos. Toki siinä sivussa itsekin käyn ääneni antamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2011 - 21:34

Sunnuntai-iltaa kysyjälle. Enkä annoin, ehkä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:20

Tuli käytyä äänestämässä. Tosin ollaan nyt samanpäivän illassa jo ja jännitetään lopullista tulosta. Perussuomaliset saa jättipotin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:49

Kävin jo ennakkoon äänestämässä, joten tänään ei tarvinnut mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 17:56

Sunnuntaina eli varsinaisena vaalipäivänä menin ja ainokaisen ääneni annoin.