Näkyykö ja kuuluko teillä missä sitte asuttekin jo vapunvieton alkaneen?

Asumme lähellä yliopistoa ja täällä lähellä on paljon opiskelija asuntoja,heidän vapunjuhlitahan kestää 2 viikkoja ja nyt tämä osa kaupungistamme on julistettu vapaa kaupungiksi,siitä oli oikein liikennemerkkikin tämänaamun lehdessä.Meitä tämä meininki ei häiritse,vaan on mukavaa serata näiden nuorten touhua.Opiskelija elämä on varmasti ihanaa ja nuoruus myös.

Avainsanat: opiskeluaika nuoruus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 20:33

En ole liikkunut kaupungilla viikkoon, joten voihan tuo juhlinta tai suureen juhlaan valmistautuminen alkaneenkin. Hyvissä ajoinhan he ovat liikkeellä - etenkin teekkarit ottavat Wapusta kaiken irti. Meiltä on aika lyhyt matka yliopistolle, joten eiköhän tuo ensi viikolla selkene. Mukavaahan sitä on seurata, yleensä osaavat käyttäytyä ihan ok. Teekkareita on tullut enemmän seurattua entisen työni puitteissa. Hauskoja juttuja heillä tuntuu riittävän. Mistäköhän ne vakavat insinörtit sitten sikiävät :o

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 20:39

No ei se täällä pienessä maaseutukaupungissa oikein tunnu Vapun aikaankaan.On kiva kun sopeudut
nuorten juhlintaan oikealla asenteella.
Meillähän on jo kokemusta, että nuoruus on kerran vain.
Kun niitä tiukkahattuisiakin on niin paljon, jotka eivät kait sitten enään muista nuoruutta ja iloa.
Kyllä se tulee aika sitten kun lehdet riipii syys meistäkin,mutta ei toivottavasti tule nurkassa
olevia nursijoita.
Antakaamme nuorten elää ja iloitkaamme itsekin kun sen aika on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 21:07

Menen Kokemäelle mökkeilemään luonnon rauhaan. Siellä ei vapun riennot vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2011 - 22:21

Ei näy, ei kuulu. Mutta vähänpä olen heitä seuraillut muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 22:36

Tänne ei näy ei kuuluu muutakuin pöllön iltahuudot. Aamulla 5 aikoihin kuuntelin linnunlaulua metsiköstä vaikka oli ihan pimeetä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 22:46

Täällä ei sen enempää kuin tavallisina viikonloppuna;ajelin fillarilla alkuillan stadin läpi,sitä samaa murkkujen kaljapippalointia,vappuna ikärakenne laajenee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 00:47

Eipä vielä vappun viettoa ole olis nyt ensin tuo pääsiäinenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 07:33

Onneksi ei näy eikä kuulu. Kunhan nyt tuo pääsiäinen ensin...sitten vasta vappua juhlitaan. Ne ketkä juhlivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 13:05

Mökillä silloin jo asustelen. Ei kuulu kuin linnun laulu, ellen karaokelaitteita sitten virittele ja radiota soittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2011 - 21:32

Kyllähän nämä savolaiset sellaisia hätähousuja ovat, mutta Vappujuhlinnat malttaavat odottaa kunnen niiden aika on. Lopettamisella ei sitten kylläkään ole mitään kiirettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:47

Eipä kuulu juhlinta, jos kotona meinaan pysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 23:50

Eipä vielä vappuhulinaa, vaikka opiskelijakaupunki onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 12:59

Ei vielä näy vappuhulinoita, pääsiäistohinaa senkin edestä ainakin kauppaliikkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:06

Eipä meidän kaupunginosassamme Vapun hulinat näy, ei asu opiskelijoita kulmilla sattuneista syistä. Alueen asukkailla on useimmilla kakkosasunto jossain maalla ja menevät sinne arvatenkin, eivät ole edes juhlintaiässä kuin harvat. Jos joku juhlii, menevät Espan kulmille ja Kaivopuistoon Vapun aamuna.