Sinivaleunikko täällä kyselee Azoreiden sopivuudesta pyörätuoli-ihmiselle? Kiitos Garda-vastauksista.

Lisätty: 16.04.2011 - 19:26

Minä kävelen, mieheni istuu pyörätuolissa ja minä lykkään.

Lisätty: 17.04.2011 - 17:03

Me emme ole kauhean vaativia, vaan tyydymme pieneenkin liikkumapiiriin.Pidemmälle otamme taksin näyttämään paikkoja. Selvisimme aika hyvin Dubrovnikissa sillä tavalla. Hotellin pitää tietenkin olla sellainen,että pääsemme mukavasti sisään ja kerroksiin. Jos vielä löytyy jokunen mukava ruokapaikka, olemme tyytyväisiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2011 - 07:39

tämän sivuston mukaan ei ole kovin hyvin soveltuva pyörätuolilla liikkuvalle. mutta ehkäpä tarkoittavat liikkumista yksin pyörätuolilla, sinähän olet avustaja ja pyöräuolin työntäjä.
The Azores is in general not suitable for disabled people. It can be hard to get around in a wheelchair, or get access to restaurants and hotels.
www.azores.dk/Egenerelt.htm#...isablility
.
avomieheni on pyörätuolia liikkumiseen käyttävä, olemme reissanneet hänen voimiensa mukaan, kuntohan siinä kasvaa kun työntää ylös ja pidättelee vauhtia alastullessa. tosin joissakin maissa on ollut aika työlästä ja hikistä hommaa. mutta ainahan on hotelleja missä invavalmiudet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 21:08

Paikalla käyneen sanoisin, että ei sovellu. Muuten luonnon kaunis paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 22:48

Paikalla en käyneenä,mutta valitettavasti mielikuva saarista,että kovin mäkistä maastoa.Saattaa olla aika rankkaa sinulle lykkijänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 00:43

www.whitenighttravels.com/fi...09_web.pdf

Azoreilla yhdistyvät upeat maisemat ja ihmisten ystävällisyys. Saaret ovat kuin ...... huomioineet pyörätuolilla liikkuvia.