Jos taas vaihteeksi kysyisin mitä söitte tänään vai onko ruuanlaitto vielä kesken?

Laihduttajakin söi tänään "oikeaa" ruokaa. Paistoin lohifileen uunissa aurajuustokastikkeella. Perunat olivat lopussa, mutta onneksi pakasteessa oli juustokermaperunapussi. Lisäksi feta-salaatti ja jälkkäriksi hedelmäsalaattia+jäätelöä. Kahville tässä käyn ja pitäneekö päivän ulkotöiden päätteeksi taas otta pikku pikarillinen lakkalikööriä.

Avainsanat: lauantai menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 21:24

Alkuruokana tomaattikeittoa ja sipulileipää. Pääruokana jättikatkarapuja, maustetun riisin ja paprika-sipulimarinaadin kanssa. Päällä herneen versoja ja sitruunamelassia. Jälkiruokana ohuilla suklaa levyillä täytettyä jäätelöä kahvin kera.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 17:00

Tein jauhelihapihvejä.Keralle kukkakaalia uunissa (ruuanlaittokermaa,mausteita ja juustoraastetta) ja olipa hyvää :) Sopisi laihduttajankin syödä! Jälkkäriksi kahvia ja juustoleipää vadelmilla...Tämmöinen hiilareita karttavan menuu tänään .Ja laihduttajanhan PITÄÄKIN syödä sitä oikeaa ruokaa ja nimenomaan säännöllisesti :) Nimimerkillä tehonnut on .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 17:09

Kanarisottoa ja parsakaalia lisänä, jälkkäriksi kahvikupponen ja herkkupalana valkosuklaapashaa pieni purkki......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 18:55

Tämänpäivän ruoka on ollut turkkilainen jogurtti ja äsken söin mustikkajogurtin..
Ruokahalu on kadonnut joksikin aikaa.Palatakseen taas sitten joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 19:26

Tänään ei meillä tehty olenkaan oikeata ruokaa,nyt saunan jälkeen paistoin kroisantteja purkkitaikinasta ja väliin laitoin kipparijuustoa ja kinkkua lisäksi paistoin uunin grillissä kabanosseja,jälkiruokana on vesimelonia.Kyllä näilläkin eväillä pärjää huomiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2011 - 19:40

Broilerin koipi ja pala ruisleipää. Aikaisemmin päivällä jugurtti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 22:55

Oottelin äitiäni tulevaksi .Mutta yllättäin soitt,i että ei tulekkaan kun jalka niin kipeä. eikä pääse koiraakaan viemään pissalle, aamulla klo.9.Joten muuttui koko lauantaipäivä.Hän on 86v.as omaishoitaja, omalle miehelle ja 45kg koiralle.Onneksi valmiina lihaisaa hernekeittoa iso padallinen.Tein marjapiirakan. Otin pakasteesta pullaa ja porkkanasämpylöitä. Vein hänelle niitä mukanani.Siellä hän, ootteli, keitin puuroa ja aprikoosiporkkana hilloa.Kahvit piti keitellä kun piirakka ihan tuoretta.Sitten polille jalan kuvaukseen.Oli edellisenä päivänä kaatunut koiraaulkoiluttaessa. Nyt minulla 3 kissaa ja äitini koira noksi. Noksi nukkuu saunarakennuksessa.Jos jalka lähtisi paremmin paraneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 01:00

Ilona saan kertoa että olen ollut serkkuni keitoksia ja ruokia syömässä perjantaina ja lauantaina..
Eilen kotitekoisia lihapullia ja itse tehtyjä kermaperunoita...
Tänään jauhelihakeittoa. NAM kyllä maistuu minulle kun joku muukin tekee etten ain minä..
Mut ei meinannut serkkuni rommikakusta irti päästä, söi melkein koko kakun kun siellä olin..
Pyysi ett jos teen sen hänel myös jouluksi,, tilaus siis tuli..
Sanoi vaan että voittoni joulukisassa ansaitsin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 10:37

taisi jäädä lauantain aterioinnit niihin epäterveellisiin välipaloihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 12:31

Lastenlasten toivomuksesta lounaaksi lohikeittoa ja päivälliseksi poronkäristystä. Myöhemmin illalla lättyjä ja mansikkahilloa. Pappa toivomusten toteuttajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2011 - 21:28

Paistettuja ahvenia kera pottujen ja muun särpimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:41

Kävimme Pärnussa pizzalla, hinta oli noin 4 euroa.