Onko lämpöennätys tänään..+15 meillä Kotkassa..

Naapurin mies häärää pihalla ilman paitaa..kun suuret koivut kaadettiin heidän pihalta.

Avainsanat: lämpöennätys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 15:08

Täällä Pohjois-Savossa on kamalan kova tuuli. Ilman sitä olisi varmaan tämän kevään lämpöennätys. Mittari näyttää +11,9 °C ja lumet katoavat kovaa kyytiä. Pääsi haravoimaan taas vähän lisää ja lumen alta paljastui krookuksen, että tulppaanien alkuja. Kiireesti suojasin alppiruusuni polttavalta auringolta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 15:18

Etelä-Savossa lämmintä +13 ja aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta, pihamaalla enää muutama lumilämpäre....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 18:35

Vastaus myös Mariianalle, naapurin rouva tarjosi parsaa yms. lisulketta,oikein hyvää olikin. Lahdessa lämpötila noin 14 astetta. Lumet häipyy kovaa vauhtia. Naapurin mies voi saada vaikka lihasrampin jos huonosti sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 19:00

Lämpöä 11 astetta päivällä johonkin noin 12.00 aikaan, joten ei vielä ilman takkia ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 19:09

Hei Liisukka,teillä Kotkalaisilla oli tänään lämmintä,mutta ei Lappeenrannassakaan paleltanut.En tiedä paljonko päivällä oli lämpöasteita täällä meillä äsken katsoin mittaria ja vieläkin oli + 12C,kyllä se kesä tulee meillekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2011 - 19:42

Päivällä +14, ja ihan tyyntä. Lämmin ja upea ilma kaikin puolin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 22:59

Minä olen puumetällä ollut teepaitasillaan jo viikon.Kyllä tämäpäivä oli oikein kuuma päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 00:24

Enpä tiedä lämmöstä mittarin mitään..
Tänään päivällä Noormarkussa istuskelin serkkuni patiolla kaffea kitaten melkein koko päivän t paitasillaan oltiin aurinko paistoi täydeltä terältä lunta kyllä vieressä.. alku iltaan asti siinä keskustelttiin kunnes klo 19.10 alkoi taas matkani takasin Turkuun ja illalla kun tänne pääsin oli todella vilu nahoissani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 03:19

Voi taikkeri, siellähän on jo täys kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 12:26

En asteita katsellut, mutta kevään lämpimin päivä kyllä oli. Auringonpaistettakin oli riittämiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2011 - 21:27

Yli kymmenen oli täälläkin. Lumet hupenivat oikein reilusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:40

Hienoa, että saatiin aurinkoinen sää, olin eilispäivän Pärnussa ja siellä oli koleaa ja sateista.