Hyödynnätlö kansanedustajaehdokkaiden tarjoiluja?

Jyväskylän kävelykadulla (ja varmaan monella muullakin Suomen kadulla) oli tänään tarjolla mm. hernerokkaa, ruisleipiä, grillimakkaraa, kahvia, karkkeja ja ruusuja. Kiersin kaikki kojut kaukaa.

Avainsanat: vaalitarjoilua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 14:30

Toissapäivänä kauppareissulla törmäsin ihmiseen, jota äänestän.Hänellä oli makkarakoju ja mehua tarjolla niitä haluaville.Tietysti otin tarjouksen vastaan.En suinkaan halunnut epäkohtelias olla.... Oman kylän ihmisiä ja toistaiseksi nuhteettoman maineessa.Onnenpotku persauksiin hänelle, että edustustyöt jatkuvat!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 12:06

Kierrän kojut, en ole kuppostakaan juonut kaffeeta, syönyt rokkaa, mutta en ole myöskään kuunnellut
heidän palopuheitaan. Jokainen on vapaa taaplamaan tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 12:12

Kiitos,mutta EI kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 12:19

Kaukaa kierrän, mutta en sentään niin kaukaa kuin Jumppis!
Fb:ssä kyllä hieman kuulustelin, ennen kuin äänestin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:05

En taatusti, kierrän niin kaukaa kuin mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:02

Eipä ole tullut hyödynnettyä, ei nyt eikä aiemminkaan. Kierotietä pitkin vaalikojujen kohdalla.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:26

enpä ole soppajonoon joutanut ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 15:09

Enpä ole heidän tarjoomuksiaan maistellut ja eihän niitä täällä syrjäkylillä juuri ole tarjolla ollutkaan. Toista se on kaupunkilaisten...kaikki hyvä on siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 19:31

Mitään syömisiä en ole käynyt ehdokkailta nauttimassa,mutta meidän lähikaupan edessä tarjosi mies ehdokas pienen nenäliinapaketin ja toiselta sain tulitikkuja,hyödyllisiä tuotteita molemmilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 20:56

Rokkaan ihan muiden tyyppien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 23:01

En ole käynyt yhdenkään teltassa missä jotain tarjottaisiin. Mutta tymäpäs ei ottaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 00:55

En todella..
Saavat jäädä minua näkemättä..
Äänestämään huomenna menen ja tiedän tasan tarkkaan kelle ääneni annan..
En kynää tai muutakaan haali itselleni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 12:24

Kahvit juotu ja pullat syöty. Mikäs siinä on hullumpaakin tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:39

En ole pysähdellyt yhdenkään vaalikojun luona.