Aamu armas aurinkoinen hymyilemään saa. Kevään tulo, kuuma kahvi napsuja jo naurattaa. Huomenia kaikille.

Ainut keväinen riesa lienee katupöly. Onko se vaarallista, kärsitkö siitä?

Avainsanat: katu pöly

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 21:01

Katupöly kiusaa, mutta onneksi on tuo norjalainen nokkakannu tuomassa helpotusta. Oli mukava palata kotiin, kun kadut oli puleerattu puhtaiksi. Pariisissa ei pölissyt, mutta siellä ei ilmeisesti hiekoitellakaan. Nastarenkaiden käyttö olisi kaupungeissa kiellettävä lailla. Asumme keskustassa, mutta suojaisalla alueella, jolla ei ole juurikaan läpiajoliikennettä, joten suurimmilta pölyiltä ollaan turvassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2011 - 07:18

Huomenta, aamukahvi kupissa ja vapaapäivän autuus edessä.....Katupöly vaivaa täälläpäin myös, sade tekisi tässä hyvää, itsellä vaikuttaa tuo katupöly lähinnä ääneen, kröh kröh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 08:15

Keväistä huomenta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 09:34

Hyvää huomenta vaan kaikille Napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2011 - 09:41

Huomenta, huomenta. Ei ole katupöly vaivannut, kun täällä syrjäkylällä on sen verran vähän liikennettä ettei paljoa pölise. Mutta sen tiedän, että ei se mitään terveellistä ole kenellekään, eikä varsinkaan astmaatikoille ja allergisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 10:22

Huomenta kaikille!Katupölyä on ilmassa ja paljon,toisinaan häiritsee ja odottelen sadetta,joka sitoo pölyä.Pikku hiljaa stadin työautot pesseet katuja ja ehkä se pölykin "haihtuu"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 12:04

Huomenta tai oikeastaan aamupäivän puolella olen. Istun lätsä päässä odottamassa tyttäreni kyyditystä
Lidlin palvelujen ääreen.
Iltapäivällä ajattelen tehdä pääsiäiskortteja, jos saisi inspiksen siihen.
Päivä on hieno ja keväinen, mieli saisi olla kuin keväisellä vasikalla,
olisi silloin hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 12:35

Hyvää keskipäivää!
Cappucinot on juotu, aika-ajot katseltu ja netistä selattu päivän pakolliset. Nyt kirjan kanssa terassille paistattelemaan. Katupöly ei häiritse, se kun pestään täällä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 17:36

Heippa vaan nyt on kyllä ilta koittanut....Kyllä jäi aamukahvit juomatta..kun heräsin puhelimen hälyytykseen..taas oli hätätilanne..ja kysyttiin voisinko lähteä töihin..
Vastaus oli kyllä voin,kun käyn pesulla..ja saan vaatteet pääleni...aina olen valmis lähtemään..kun partio poika..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 19:48

Kyllä katupöly kiusaa,mutta sitä ei onneksi ole kamalasti täällä syrjäkylällä,nyt männäviikolla huoltomies putsasi hiekoitushiekkoja pois pihaltamme ja silloin pidin ikkunat kiinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 23:03

Meillä ei täällä lähellä sellaista. Eikä kaupungissakaan vielä ole ollut.Kuka nyt ei siitä kärsi ,ihmettelisin.Se on tosi hirveetä tomua. Kovin hienojakoista ja mustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 01:06

Noormarkussa tänään ihan t paitasillani patiolla kahvia rupatellen serkkuni kanssa tuli istuttua melkein koko päivän..

ei tomusta tietoakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 12:16

Voi sitä riemua, kun hetki koittaa.
Milloin kevät talven selän voittaa.

Airiston rantaan matkustan,
mökkipaikkani tuon ihanan.

Aamukahvit juon terassilla,
linnutkin laulavat aamusella.

Katujen hiekkaa ei ole siellä,
kun astelen mökin rantatiellä.

On kevät, kesä ja syksy sää.
nopeasti aikain mun viilettää.

Aurinko jo merkin antoi,
kesän tulon syliin kantoi.

Heippa toivottelee pappa4.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2011 - 21:23

Olen jälleen vähän myöhässä tämän vastailun kanssa. Aamut ovat vaihtuneet jo tuosta.
Aika vähän täällä meillä pöly kiusaa. Menneellä viikolla harjasivat noita meidän pyöräteitämme. Mahdoton hiekkapölypilven saivatkin aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:37

Katupölyä on todella paljon ja odotan sitä hetkeä, kun lakaisukoneet tulevat siivoushommiin.