Mikä seurapeli (sisä- tai ulkopeli) on mielestäsi paras, perustele myös ja saa mainostaa!

Ite tykkään Trivialist, Aliasista, jne, näin sisäjutskana, Mölkystä taas tuol oven ulkopuolel (mieluummin), vaik välil tuntuu et tääl sisälläkii oon vähän 'mölkkynä'..höh. kerrohan ja anna samalla mulle ja muillekin vinkkejä kaikest kivasta, ite kunkii 'tiedois voi olla aukkoi' ja haluis lissää virikkeit .....?

Avainsanat: sisäpeli ulkopeli seurapeli trivial alias mölkky kiva vinkit paras perustele seurapeli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2008 - 14:18

ulkopeleistä ehdottomasti hauskin on MÖLKKY:). kyllä on ihan kamalan hauskaa pelata isommalla porukalla ja "mölkyttää" kanssa kilpailijoita ja samalla tulee uusia "mölkky" termejä. lautapeleistä mielettömän kiva on Granium. siinä saa jokaisen osallistujan omat näyttelijä, laulaja, muovailija ym ym lahjat päästää valloilleen. tosin pelissä olisi kiva, jos olisi enemmän kuin 4osallistujaa, että peli olis mielekästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2008 - 22:02

Brainstorm, alias, ramina, jazzi, ristiseiska, trivial, mmm eli mitä missä milloin lautapeli < tuossa olikin jo aikas pal 'sisäpelejä' ja kaikki todella kivoja pelattavia. raminaa mei pelataan useesti ukkoin, äippäin ja mää < kivoin jutska raminassa on saada 'pomina' kieh kieh. ja nuo muutkin on kivoja seurapelejä, mutta en kyllä jaksa rupee niist erikseen stooraa, muuten loppuu sivu kesken, heh. toi brainstorm oli muuten se miun yks kysymyksein, johon sie jonin13 löysit oikean vastauksen silloin :ö) pihapelit on > mölkky'pölkky' eh hee < olinpas hauska. petanque < vai miten se nyt kirj. tikan heitto onpi ihan kivaa kanssa ja semmoinen kiva peli öö (nimee sillä ei kyl oo vissiin) > isohko 'koivupölkky' niin monta naulaa, kun 'pelaajia' on ( ei pienii ei isoi nauloja semmosii mitkä uppoo siihen 'pölliin' ) naulat hakataan niin että ne on just kiinni siin 'pölkyssä' että pystyssä pysyvätten. jokainen pelaaja sitten vuorollaan lyö vasaralla kerran sitä omaa naulaansa ( tai ainaski yrittää osua ) heh. ja se on voittaja jolla naula on ihan 'pohjassa' ekana siinä koivupölkyssä. tuo peli on aikas yksinkertaine mutta hauska kylläkin. [ toivottavasti kysyjä ja muut napsussa olijat saavat selvvee miun hienosta tekstistäni ja tuosta miten tuo koivupölkkypeli eteneepi. joop, eiköhan tuossa oollut jo tärkeimmät/ parhaimmat pelit ja vehkeet < toi vehkeet oli kyl turha sana, hekoti he hee, eikus onhan nuis peleis tavallaan vehkeit, no joo lörpöti lör, koht tää sivu oikeesti loppuu kesken, jollen koht lopeta tätä turhaa rustaamistani. hoih. : D

Lähteet:
mie itse mielekkäiksi peleiksi todennut nuo kertomani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2008 - 22:55

Mä tykkään sanamania pelistä siinä on kaiken maailman assosisaatioo ja pitää miettii sanoja...en oo sitä pelannu muistaakseni kylläkään kymmeneen vuoteen..enkä nyt muista kaikkea siitä kertoa. sitten toinen sisäpeli on myös suuret palapelit...ja niistä saa loppujen lopux hienoja tauluja... ;) jees ulkopelejä en sitten olekkaan harrastanu jälkeen lapsuusvuosien...mut voisin ihan hyvin samantien mennä kirkkistä ja 10 tikkuu laudalla juoksemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2008 - 23:23

Noita tuttuja pelejä tuohon on jo listattu niin paljon etten jaksa ruveta ihmettelemään se enempää. Yhtä vaan en joukossa nähnyt, se kaikkein mielenkiintoisin, yleisin ja ehkä vanhinkin! nimittäin Teerenpeli .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2008 - 18:59

Sisällä ja ulkona voi pelata peiliä ja väristä j varsinkin peili on lasten kans huskaa. Piilosta, normalia, ilman tikkuja tai palloa.Krokettipeli ulkona on mukavaa. Kortipelejä, uuno ja mustapekka ja skippo ovat tarpeeksi helppoja perhepelejä ja samalla opettavaisiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2008 - 13:53

Hyvässä seurassa ei pelillä väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 12:01

pidän eniten ihan normaaleista korttipeleistä ei vaadi niin paljon häsläystä siis pokeri,paskahousu,valepaskis ja seiska sekä välillä läpsy/lännen nopein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:47

En pidä mistään peleistä.