jos asun kaarinassa old texasin vieressä niin missä on se paikka jossa voin äänestää ku en käynyt ennakkoäänestämässä

en jaksa googlettaa tai miettiä, jos joku tietäis tai selvittäis ... ???

Lisätty: 16.04.2011 - 01:15

ne vaalit on sunnuntaina eikä 26.10

Lisätty: 16.04.2011 - 01:18

lippu lappunen meni roskii ku en ajatellut äänestäväni mutta, henkkarit riittää ja tiiän et ku en ennakko äänestänyt niin sen pitäs olla se oikea lähin paikka eli siis onkohan se hovirinnan koulu sitte ilmeisesti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 23:55

Katso kotiin saamastasi äänestyslipukkeesta
Varsinainen vaalipäivä on 26.10. klo 9 - 20
Vaalipäivänä äänestetään oman äänestysalueen äänestyspaikassa. Äänestysalue ilmoitetaan äänioikeutetuille kotiin lähetettävissä ilmoituskorteissa (lähetys syys-lokakuun vaihteessa).
Äänestyspaikat Kaarinassa:
1. Littoisten monitoimitalo, Tallakatu 2
2. Hovirinnan koulu, Päiväläisenkatu 1
3. Piispanlähteen yläkoulu (ent. Vaarniemi), Marsukatu 1
4. Kesämäen päiväkoti, Keskikesäntie 21
5. Kuusiston koulu, Koulutie 14
www.kaarina.fi/osallistu_ja_...t_ja_ajat/

Lisätty: 16.04.2011 - 11:09

Huomaa, että tuo virheellinen vaalipäivä on Kaarinan kaupungin sivuilla,
Google löysi jostain kätköstä tuollaisen vanhan sivun, koskien "Kuntavaalit 2008"
Sivu päivitetty viimeksi 7.10.2008, kuten päiväys sivun alareunassa kertoo.
vastaavaa uudempaa tietoa en löytänyt www.kaarina.fi/

Kopioin tuohon epähuomiossa myös tuon vaalipäivä -rivin.
- "Varsinainen vaalipäivä on 26.10. klo 9 - 20" - on siis väärin.
ja äänestyspaikatkin voi siis tänä vuonna olla ihan eri paikoissa ???

Äänestyspaikat löytyy: vrk.navici.com/vaalikartta/vaalit2011/
se antoi: Hovirinnan koulu Päiväläisenkatu 1, Kaarina
Old Texasin osoitteen perusteella www.oldtexas.fi/yhteystiedot.htm

Lisätty: 16.04.2011 - 12:58

Löytyi se sivu sittenkin "Eduskuntavaalit 17.4.2011"
www.kaarina.fi/tiedotteet_me...aalit2011/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 23:56

Ei aavistustakaan kaarinan old texasista,missä on ja mikä on,mutta kaiva esiin sun äänestuslipuke,siinä on sunnuntain äänestyspaikka mainittuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 06:39

Kannattaa siis säilyttää se postissa tullut lipuke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 12:00

Voi pyhä yksnkertaisuus, säilyttäisit vaalilippusi, tai ottaisit ajoisa selvän joltakin esim. kunnan virkamieheltä tietää varmaan paikat.
Ovat paikallislehdissä, ilmoitustauluissa virastotaloissa.
Vaikea se on satojen kilometrien takaa kertoa se paikka Sinulle.
Kerrot , et jaksa selvitää tai googlettaa. Epäilen jaksatko kävellä
sunnuntaipäivänä vaalipaikalle, kun se olet saanut tietää.
Liikettä niveliin sunnuntaiaamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:25

ettet vaan asustaisi siellä Old Texasissa kun olet noin uuvahtanut,
kysäse naapuripöydästä kyllä joku varmasti osaa neuvoa sinut äänestyspaikalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 00:53

www.kaarina.fi/osallistu_ja_...t_ja_ajat/

tässä sulle opas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 11:43

putte_46 antoi oikeat ohjeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 23:03

Puten ohjeita seuraamalla äänestys varmasti onnistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 23:25

Onko sillä nyt väliä..jos yksi ääni jää antamatta..onhan niitä nukkuvia,vaikka olisi hyvät senssit äänestää.