Minkälainen päiväsi oli tänään?

Antoiko päivä sitä, mitä odotit, petyitkö, yllätyitkö iloisesti, jäikö päivästä hyvä mieli, vai ei. Saitko kaiken suunnittelemasi tehdyksi, jne?
Parasta tässä päivässä oli?, huonointa oli, jos oli?
Pisteitäkin voisit päivällesi antaa ehkä antaa; 1-10?
Ite antaisin päivälleni arvosanan 8+ (en ees jääny aamulla kun yksiin liikennevaloihin töihin mennessäni heh... ja olin terveenäkin tän päivän, työtkin suju suht mallikkaasti, siks nää pisteet... täl kertaa.. kuis sulla?
Sopivaa kategoriaa ei löytynyt, joten pannampa sit tää...

Avainsanat: päivä arvosana odotus pettymys iloisuus mieli suunnittelu huonointa parasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2008 - 21:26

noh täähän aamu alkoi näin > heräsin klö: 05.00. laitan eteisen valon aina päälle ensimmäitteks, mut poks sano lamppu ja män pimiäks, höh, muuten aamusta/ aamutoimista kotona annan 7p. : ) töissä män pv kans ihan mukavasti ja pääsin sieltä klö: 12.30. työpäivälle pisteet 8+. kotio kun pääsin niin vähän söin ja napsussa kävin kurkkimassa, sitten tulikin päikkäreiden aika. päikkäreiden jälkeen panin pesukoneen pyykkiä pesemähän kakävin samal suihkussa. suihkusta kun tulin niin koin ilmestyksen, ukkoni tiskasi ja laittoi ruokaa voou, 10 pistettä sille. ( hää laittaa ruokaa 10 kertaa enempi ko tiskaa, eli aikas vähän tiskailee : / rer... astianpesukone ko ei viel käytössä.. tana.. tää loppuilta onkin mennynä telkun ääressä ja napsussa ja iltasanomien pelejä pelatessa ja ja huh. loppupäivälle ja illalle tasan 8p. huh hah hei. tähän päivään en ole pettynyt ja yllätys oli tiskaaminen, juu noo. < hyvä enkku, kieh. ; ) en ossoo sanuva amikä oli parasta tässä päivässä, ehkä kaikki öö melkeen. huomenna sitten reippaana pihahommiin: haravointii, esäkukat 'jontkaan' callunat kehiin, jne jne. tässäpä tää miun päiväin nuin lyhyesti kerrottuna, jos tää nyt muka on lyhyt kertomus, hekoti haa. huomenna päivä on uusss..

Lähteet:
miun päivä 7.10.2008 meni tälleen :O]

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2008 - 21:17

aurinkoinen, ei ollut isoja odotuksia, kaikki sujui kerrankin mallikkaasti, paitsi että verovirastosta oli tullut kohtalaisen kokoinen lisälasku, kaitpa sitten olen senkin ansainnut (8 -)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2008 - 21:24

Ihmeen hyvin minunkii päivä meni..klo 07.00 lähtien. joo olen taistellut jo pari viikkoa taulujen laitosta seinille ja tänään se onnistui! ilmeisesti aurinkoinen ilma antoi virtaa, huomiseksi lupas samanmoista ilmaa, saas nähdä saanko ikkunat pestyä :D tästä päivästä vois antaa sellaset 8,5-9 pistettä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2008 - 06:03

se meni eilen iha kiva oli päivä,nyt lähden töihin 08.10-2008 6:05. moi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2008 - 09:38

Aurinkoinen syyspäivä mikä piti sisällään aivan normaalia lomalaisen toimintaa. Eli erinomaisen hyvä ja mukava päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2008 - 16:19

Kotipalvelussa toista viikkoa työssäoppimassa. Ihan työntäyteinen päivä. Kehaisipa yksi mummo minua kaunottareksikin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2008 - 22:02

HUONO! mä en tiedä mitä teen mä olen sekaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mitä mä teen???? elämä niiiin lyhyt=))))))))) apuaaaaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2008 - 22:49

Minun päiväni oli tänään aika pitkä (töissä 12 H), mutta kiva syysilma piti oikein pirteänä ja mukavia asiakkaita kävi pitkin päivää. Tein yhden ison homman ja nyt sitten istun täällä napsuttelemassa ja silmät alkavat olla aika ristissä, taidan vielä piipahtaa tuossa terassin (oman) puolella ja sitten lukea pari sivua jännittävää kirjaa, jonka aloitin vasta eilen. Arvosanaksi antaisin tälle päivälle 7-.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2008 - 09:15

yksin kotona, kaivelin matoja omenista ja soittelin radiota liian lujaa, hieno päivä 10 +

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2008 - 13:52

Mainio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 12:04

heräsin liian aikaisin mutta päivä vaikuttaa ihan mukavalta ja aurinkokin paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:48

Oikein hyvä.