Keitä ovat Ivalo ja Minik?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 20:15

Tanskan kruununprinssiparin kaksoset, jotka saivat nämä kauniit nimet.
prinssi Henrik jo julisti syntymäpäivänä, että poika on ruma, lienee huulenheittoa
pikkuisesta ryppyisestä kääröstä

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille ja onnea kaksosille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 18:25

Tanskan kruununprinsessa Maryn ja kruununprinssi Frederikin kaksoset kastettiin torstaina

Prinsessasta tuli Josephine Sophia Ivalo Mathilda. Prinssi Vincent sai kolme muuta nimeä: Frederik, Minik ja Alexander.

Lähteet:
www.iltasanomat.fi/kuninkaal...30954.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 19:12

Pienet tanskalaiset kaksoset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2011 - 22:16

Kuninkaallisten kaksosten nimet. Ja nimet ovat kuulemma Grönlantilaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2011 - 22:17

Olisikohan tuolla Ivalolla jotain tekemistä Suomen kanssa. Kenties tehty retki kauniiseen luontoomme silloin n. vuosi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 06:42

Sanonpahan minäkin vaikka jo toiset sen tienneet. Tanskan pienet kaksoset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 11:36

Ihan ovat kuninkaallisia nimiä, grönlantilaista alkuperää tosin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 01:05

www.iltasanomat.fi/kuninkaal...30954.html

Tanskan kruununprinsessa Maryn ja kruununprinssi Frederikin kaksoset kastettiin torstaina.
Suomalaisittain huomio kiinnittyy tyttären kolmanteen nimeen.

Prinsessasta tuli Josephine Sophia Ivalo Mathilda. Prinssi Vincent sai kolme muuta nimeä: Frederik, Minik ja Alexander.

Ivalo ja Minik ovat amerikkalaisen Associated Pressin mukaan grönlantilaisia nimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 03:15

Suloiset tanskalaiset vaavit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 11:38

Kaksin aina kaunihimpi,
kolmin kahta somempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 07:27

Tanskalaiset kaksoset.