Tuuletatko kevään lämmetessä ovet ja ikkunat auki asuntoasi.

Minulla tuollainen tapa ja talvisinkin jos on lauhaan.Se isomäärä raikasta ilmaa on ihana tunne ja raikastaakin.Kesällä mulla läpivetoa monessa paikassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 16:33

kohtuudella kyllä, ei niitä kovin pitkäksi aikaa (ainakaan vahtimatta) voi jättää auki tai on tupa täynnä kaikenlaista vipeltäjää

nämä citykanit, oravat, fasaanit, talitintit ja monet muut kehä I:n sisäpuolella asustavat vekkulit ovat niin seurallista porukkaa että kohta varmaan tiirikoivat jo lukittujakin ovia auki ...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille. Meille meinasi kerran luikerrella kyy. Siilikin on tullut sisälle nukkumaan.Kyllä kannattaa huolehtia, kuka menee ja tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 16:03

On jo ovet ja ikkunakin auki,mutta kesällä kaikki lävet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 17:40

Minulla on sellainen tapa , aamulla kun herään niin avaan ikkunan ja petivaatteeni ravistan ikkunasta ja puolen tuntia ikkunaa auki pidän, ja illalla ennen nukkumaan menoa tuuletan taas puoli tuntia, ja kesällä ikkuna on auki yötä päivää. Alakerrassa ei ikkunoita voi auki pitää kun meidän sisäkissat livistävät ulkoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 17:42

Vaikkakin inhoan kylmää ja vetoa tuuletan tietenkin. Kesällä paljonkin koska auringonlämpö ja tuoksu on ihanaa asunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 19:14

Kyllä vain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 20:19

Kyllä tuuletus pelaa parvekkeen oven kautta jo ja kesällä tietysti olosuhteiden mukaan
laseja avataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2011 - 22:13

Kyllä tulee tehtyä läpivetotuuletus. Nytkin on ikkuna auki täällä huoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2011 - 22:18

Tarpeen mukaan tuuletan, olkoon vuodenaika mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 00:14

Tottakai ihanaa tuo tunne..
Raikasta niin raikasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 03:13

Laitan heti kun ilmat sallivat, tulee ihanan raikas tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 11:34

Pieni tuuletus on toisinaan hyväksi asunnolle ja itse kullekin asukkaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:33

Ikkuna on tänäänkin ollut koko päivän auki ja myös parvekkeen ovi oli jonkun aikaa auki, aivan ihana aurinkoinen päivä.