-m-
Kysytty: 15.04.2011 - 14:59

Puolitoistavuotias tyttömme söi melkein koko annoksen ruokaa ihan itse. Oli tosi ylpeä itsestään.

... ja niin on iskäkin tosi ylpeä tyttärestään. Hyvää viikonloppua kaikille, toivottavasti saamme nauttia auringon lämmöstä ja lintujen laulusta.

Avainsanat: aurinko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 15:05

Hienoa..muistan tuon tunteen, kun omat lapseni suorittivat saman teon onnesta ymmyrkäisinä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 15:05

Reipas tyttö sinulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:26

Se on hyvä että itse reippaasti syö. Meidän nuorin pikkuihminen kotonaan reippaasti syö ja päiväkodissa, mutta minä täällä syötän kun hoidossa meillä on, en viitsi joka kerta mattoa pois ottaa pöydän alta kun vähän vahinkoja vielä hänellä tapahtuu, näyttää lintuja ikkunasta ja onkin lusikka täynnä ruokaa siinä kädessä millä näyttää. Ikää Jasmin neidillä on 2 v ja 3 kk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:40

Meillä lapset tykkäsi syödä itse ja aina kaikkia ruokia. Odottivat koska ruoka oli valmista.Mutta noin pieni kun puolitoistavuotias, olipa ihana ja hyvä teko, sillä kasvaa isoksi tytöksi.Kyllä aika menee nopeeta. Itselläni oli 2poikaa ja tyttö.Niin reippaita että ilolla muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 16:02

Iihanaa,entäs ympäristö,muistan olleen aika "taiteellista" puuhaa,mutta ei haittaa.Pääasia,että tenava nauttii...Samoin sulle ja pesueelle,nautitaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 18:06

Kannattaa koko perheen iloita tyttären kera.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 20:21

Kiva kun iskäkin sen huomaa. Se on terveen merkki. Yksi edistysaskel eteenpäin elon tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2011 - 22:11

Hieno homma. Lapset ovat niin suloisen suttuisa tuossa hommassa. Lapsenlapseni on syönyt jo jonkin aikaa itse. On juuri täyttänyt vuoden. Äitinsä ei ihan ole niin haltioissaan kehityksestä kuten mummi... miksiköhän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 21:13

Taas on sitten yksi virstapylväs saavutettu. Onnea! Muistan hyvin tuon ajan, kun poikani opetteli ihan itte syömään. Oli kesä ja ensimmäinen ruokailu tapahtui sitloorassa (purjeveneen istuinpaikka). Siitähän se sitten saikin lempparinimen 'shitloora' ja varmaan ymmärrätte miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 00:48

Tuo tunne tuntuu vanhempien muistissa aina..
1 osa pienen elämässä opittu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 03:12

Olipas siinä reipas tyttö, siitä se alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 11:29

Aina kun lapsi tekee jotain ensimmäisen kerran on se tapahtuma maailman suurimpien ihmeiden joukossa. Niistä hetkistä pitää nauttia täysin siemauksen, onhan sekin katoava "luonnonvara".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:30

Lapset kasvavat ja oppivat kokoajan uusia asioita todella nopeasti. Kirjoita lapsestasi kirjaan ylös nämä uudet oppimiset, niitä on hauska lueskella myöhemmin.