Joko on iltapäiväkaffeen aika?

Lisätty: 15.04.2011 - 14:53

Täällä ainakin on. Päivä meni siivotessa, ikkunoita pestessä ja linnunpönttöjä huoltaessa. 6 pönttöä on pihapiirissä ja ainakin yhteen ilmestyi hetimiten talitintti tekemään tupatarkastusta. Ainoastaan Onnelan ikkunat jäivät sisäpuolelta pesemättä...jatkan siitä huomenna. Kahvi porisemaan ja tilkka lakkalikööriä ahkeralle muruselle, kiitos.

Avainsanat: pulla kahvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 16:37

meni jo, tai oikeastaan yhdet niistä lukuisista iltapäiväkaffeista jotka sopivat aamu- ja iltakaffien väliin ...

niistä baakkelseista en niin piittaa, mutta tilkka ison lasin pohjalla on paikallaan jossain vaiheessa päivää ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 15.04.2011 - 15:03

Kunhan tästä kotia pääsen niin otan ensitöikseni grillin autotallista ja laitan grillaten pari makkaraa. Pitkä työviikko viimein takana ja onkin tosi mukavaa päästä taas kotiin perheen pariin touhuamaan.

Järvenpäässä näytti olevan kiertueella Suomen Tivoli. Ehkäpä käymmekin tyttöjen kanssa pyörähtämässä kylillä ja laitan vanhimman tyttäreni kokeilemaan possujunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:06

Kyllä se iltapäivällä kahden aikoihin aina alkaa kahvihammasta kolottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:28

Minä en päiväkahvia koskaan juo enkä iltakahvia, vaan aamulla 3 saavia sitä juon, kyllä minä saan ilman kahvia syötyä kaikenlaista makeaa leivonnaista ja menee liukkaasti alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:43

Kyllä kaffeet on juotu ja kala haettu.Täytyy mennä puusouvia jatkamaan, olin teepaisillani siellä sahaamassa.Välillä pakko huilata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:58

Ip-kahvit on aina paikallaan,kun siihen on mahdollisuus elikkä meni kerrosvoileivän kanssa,passaan ne makeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 18:05

Kello alkaa lähestyä jo iltakahvin aikaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 19:13

Iltapäiväkahvit jäi tänään väliin. Karkasin töistä äitini 82-vuotissynttäreille. Siellä tuli kahvit keitettyä ja leipomiani vaniljakreemipullia ja kinkkupiirasta syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 20:23

Minulla olisi jo iltakahvikin juotuna, mutta kun kahvi on kiellettyjen listalla. Ei aamuisinkaan kuin
pieni tippa salaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2011 - 22:09

Nälkäisenä odotin ruuan valmistumista tuolloin. Sen jälkeen ei auta kahvetta nautiskella, muuten saa illalla sängyssä kieriskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 00:56

Noormarkussa on tullut perjantaina ja lauantaina serkkuni kanssa kaffeeta lipiteltyä oikein olan takaa kelloista viis, juttu kulki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 11:27

Iltapäivä meni ja kahvit jäi juomatta. Lastenlapsista vanhin keksi muuta tekemistä. En edes kahvia kerinnyt kaipaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:29

Pari vuotta sitten kahvinjuonti jäi vain pois, joten mulla on nykyisin aamu-ja iltapäivätee.