Onko teillä matkamittaria polkupyörässä??

Minulla on..tulee yllättävän paljon kilometrejä kesän aikana..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 14:28

oli sekä matka- että nopeusmittari,
niinpä tiedän että ajoin 53 km/h vauhdilla kolarin rusakon kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 15.04.2011 - 14:05

Harrastin nuorempana aktiivisesti yleisurheilua ja ollessani 14 päätin, että en osta koskaan mopoa, vaan sijoitan rahat kunnon vaihdepyörään. Pyörään ostin tietysti myös matkamittarin. Muistan hyvin kun paras kaverini ajeli mopollaan sallitut 45km/h (tarkistin nopeuden mittarillani) ja minä suhautin ohitse lähes kuudenkymmenen kilometrin tuntinopeudella.

Nykyisessä pyörässäni ei mittareita ole, ehkä parempi niin ettei rattaat ruostu kiinni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 14:32

matka-,trippi-ja nopeusmittari,kellokin viisaamassa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 14:45

Toisessa pyörässä on ja kyllä syksyllä siinä on paljon kilometrejä. Poljettuna hiessä, joskus kananlihalla, mutta enimmäkseen ne ovat aurinkoisia, hauskoja kilometrejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:07

Ei ole mitään mittaria. Seitsemän vaihdetta ja parit jarrut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:45

Ei ole mittaria.Kyllä varmaan kertyykin ,kun sitä säännöllisesti käyttää.Toiset käyttää askelmittaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 18:00

Ei kun autossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 18:04

Ei ole pyörää, joten ei tarvii mittaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 20:07

ei pyörää, eikä rollari tarvi mittaris. Siinä olisikin mahtavat luvut kun 10 vuotta olen sitä ahkeraan lykkinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2011 - 22:07

Tiedossa on tuo lenkin pituus kauppaan ja hieman pidemmällekin. Ei siinä mittaria tarvita. Ja jos vaikka kaupungissa polkasen, niin senkin kilometrimäärän tiedän ilman mittaria. Ei niillä luvuilla ole mitään merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 09:54

Tottakait on. Joudun työssäni niin polkemaan usein paikasta toiseen, etä on suorastaan nautinnollista saada selville kuinka paljon kilometrejä eri päivien aikana kertyy matkamittariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 11:48

Oli jo ostettaessa ja talvenkin aikana tuli kauppareissuilta 150 kilometriä. Nyt tietysti alkaa tulla enemmän, kun tulee ajeltua muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 21:17

Ei niin minkään valtakunnan mittareita. Vaihteita 21. Hyvin sujui mittaus, kun töihin pyöräilin 12 km/sivu ja joskus huvikseni vertailin aikoja. Enemmän nautin ajellessa pitkin rantoja seurailemassa kevään kehittymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 00:20

Ei ole ikinä tullut hankittua mittaria meinaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 03:11

Ei ole polkupyörässä, siihen varmasti kertyy kilometrejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 11:25

Matkamittari on autossa ja polkupyörää en omista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:27

Ei ole matkamittaria fillarissani. Kilometrejä tulee kesäisin hyvin paljon ja kunto nousee.