saako plussa kortin heti kun menee kaupasta täyttää paperin, ku ois pari plussa tarjousta ja en viitsisi kalliilla ostaaa ???

Lisätty: 15.04.2011 - 13:20

kiitoksia vastauksesta

Lisätty: 15.04.2011 - 15:00

muuten, toi kortti maksaa 8.50 . KUSETUSTA koko kortti ... !"#¤%&/()=? varmaa ikinä hommaaa jos maksaakki joutuu, muistaakseni ennen sai ton ilmaseks

Lisätty: 17.04.2011 - 15:32

joo, joskus sen on saan ilmaseksi, ärsyttää ku joku tarjous ja vain plussa kortilla !!! muutaman kerran olen kysynyt kassalta oisko niil jotai korttia jota vois käyttää et sais alennuksen ja muutamia kertoja myyjä on napannu nipun löydettyjä kortteja ja siitä päällimmäistä käyttänyt , ilmeisesti se kuitenkaa ei ole laillista koska yhden kerran kävi niin että myyjän esimies seisoi jonossa takanani kun kysyin ja myyjä sitten kysyi esimieheltään saako käyttää jotain korttia ja esimies sanoi että EI

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 14:32

nehän suorastaan tyrkyttävät niitä kortteja (heti kätee pahvinen, muoviläpyskä tulee parin viikon päästä postissa), tarjousplussat kotiin tietty ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 13:09

juu heti saat väliaiksen kortin, eikun ostamaan vaan tuon kortin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 13:47

Näin on kun toffe jo Sinulle ilmoittikin, mutta eikös se niin ole, että tarvitaan
aina kahden tai useammankin todistus asiasta tai vahvistus.
Se pätee täällä napsussakin hyvin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 15.04.2011 - 14:00

Annappa vinkkiä mikä on tarjouksen kohde...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 14:34

Mitäs todistusta sirkkaliisa tarkoittaa?MUlla ei ole ploplop-korttia,mutta jos joku tosi houkuttava tarjous tv-laitteista tulee,niin hankin kortin hetkeksi,jos sen siinäsamassa saapi.

Lisätty: 15.04.2011 - 17:54

Ennen oli ennen ja tiedäthän ettei semmoista ole kuin "ilmaiset lounaat"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 14:47

Täytät vain ne tarvittavat paperit siellä kaupassa ja heti pääset tarjousten pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:49

Mä menin ansaan. Saivat tuon kortti rahan ja harmitti. Mulla toinen se on valintalon jonka sain ilmasiksi ja saanut siitä pisteillä paljon paremmin kun k .kortilla ,siis maksullisella . Olin ihan pöljä kun ostin kortin. Ilmasiakin on.Mua on tosissan harmittanut. En suosittele .Maksetuista korteista kertyy sievoinen yhteissumma kaupalle, silkkaa ilmais rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 17:59

Jos ei halua plussakorttia, niin mielestäni olisi ihan oikein saada eräissä tuotteissa luvattu alennus tinkimällä kassalla.

Siispä jos ei alennusta tipu, niin miksei..........ärsyttävää ostosten kyttäystä korteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 19:15

Väliaikaisen kortin saat heti. Oliskohan toi maksullinen kortti sellainen, jossa on luotto-ominaisuus. Omani ei ainakaan ole maksanut senttiäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2011 - 22:05

Heti saa väliaikaiskortin. Mitä onko ne ruvenneet siitäkin rahastamaan. Aikoinaan kun S-ketjun kortin hommasin, piti maksaa siitä hieman enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 23:50

Täytä sähköinen hakemuslomake
Siirry Plussa-käteiskortin sähköiseen hakemuslomakkeeseen
Lähetä täytetty hakemus. Saatuamme sen, lähetämme sinulle pankkisiirron, jolla voit maksaa 8,40 euron liittymismaksun. Liittymismaksun maksettuasi lähetämme kortin kotiisi.
www.plussa.com/wps/portal/pl...eiskortti/

K-Plussa MasterCard -kortin verkkohakemus
www.tunnistepalvelu.fi/tupas/kplussa

S-Etukortin tilaaminen
www.hok-elanto.fi/index.php?...tilaaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:33

Plussa kortti toki maksaa, mutta kyllä maksaa kortti itsensä hyvinkin äkkiä takaisin. En pidä 8.50 euroa suurena sijoituksena. Lisäksi tuleehan noita vitosen lahjakortteja kuukausittain kotia. En pärjäisi ilman plussa korttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 21:27

Aikoinaan hankin Plussa-kortin ja silloin se oli ilmainen. S-kortista maksoin sievoisen summan - olikohan 200 mk? Stockan asiakaskortti on ollut koko sen olemassaoloajan ja ainakin silloin sain sen ilmaiseksi. Stockmann korttia meillä höylätään eniten, kanta-asiakkaita palkitaan Stockmann B-osakkeiden optioilla ja lisäksi pari kertaa vuodessa -10 % ostopäivät (ei tupakkatuotteet jne.) sitten vielä ainakin pari kertaa vuodessa reilusti alennuskuponkeja, joilla voi ostaa ruoasta lähtien kaikenlaista (ei tietty niitä tupakkijuttuja jne.). Lisäksi paljon hyviä tarjouksia, joten en ole enää aikoihin tarvinnut plussakorttia ja s-korttiakin vain silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 11:24

Vupsia sitten antoivat väliaikaisen kortin heti. Meillä on molemmilla oma kortti, minulla ns. rinnakkaiskortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:26

Väliaikaisen plussa kortin saat heti, mutta nykyisin kortti maksaa. Ennen ei maksanut senttiäkään.