Oletko ottanut polkupyörän jo esille?

Pystytkö itse huoltamaan pyöräsi vai vietkö se huoltoon?

Avainsanat: polkupyörä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 09:42

pitkin talvea olen fillaroinut lähikauppaan ellei ole ollut potkukelkkakeli.
hyvä kun muistutit huollosta, siitä jo muutama vuosi aikaa kun fillari huollettu on ja jalkajarruissa jotain häikkää, onneksi sentään käsijarru pitää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 09:54

Pyörä myyty jo vuosia sitten. Liian vaarallinen laite minulle. Kävellen, bussilla ja autolla turvallisesti. Koskaan ei ole liian varovainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 09:59

En, kun möin sen pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 10:20

Jo vain ja testilenkkikin on tehty perushuollon jälkeen.Huollan itse vain suihkimalla öljyä rattaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 10:42

Olen ottanut ja ajanut kolmena iltana yhteensä jo 30 km..suunnilleen. Pitää aloittaa varovasti, kun tahtoo tuo riemurasian seutu tulla kipeäksi ensi alkuun....

Lisätty: 15.04.2011 - 14:49

Huollot tehdään ihan kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 10:49

Lahjoitin syksyllä vanhan vaihdepyöräni työkaverin tyttärelle, jolta pyörä varastettiin, nyt kuitenkin kova halu saada uusi pyörä, tässä arvuuttelen, vieläkö ottaisin vaihdepyörän vaiko jo suosiolla siirtyisin mummo-malliin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 12:07

En vielä viime vuonna voitin upouuden Jopon!

Mutta vielä tuo pohjelihashalvaus joten taitaapi jäädä vielä pyöräilyt minulta pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 13:29

juu kyllä nyt on tunturi tango saanut kesäistä ilmettä ja huomenna lähden pyöräretkelle ...eli tuunasin sitä hieman ... virkkasin suojan satulaan ja kori sai kukkia jotka myöskin virkkasin ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 13:31

Voi ei moneen vuoteen ole enään pyörällä ajanut.
Sanoisinko 30 vuotta on aikaa.
Helsingissä ei uskaltanut meikä mamma pyöräilemään ja
nyt ei näkö ja kyky riitä hommaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 13:54

Polkupyörä on käytössä..ja kilometrejä tullut reilu 100...tänä keväänä..Piti ihan käydä tarkistamassa matkamittarista..
Viimme keväänä oli liikeessä huollossa..nyt kyllä itse huolsin pyöräni..ja hyvin tuntuu pelaavan..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 15.04.2011 - 14:12

Tuolla tallissahan se seisoo. Ajatuksenani olisi kohta se sieltä esille kaivaa ja varustaa lasten turvaistuimella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 14:34

ei tarvinnut kun tuli syksyllä annettua pois, päätin etten enää uutta hanki, mutta saas nähdä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:07

Kyllä olen. Työmatkoilla kovin kätevä peli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:55

Kotona huollamme pyörät ei varaa maksaa. Viime sunnuntai oli eka keikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 19:15

Pyörä on pyörävarastossa. Pojat ovat sitä huoltaneet. Tosin joku pojistani "lainasi" viime syksynä pyöräni satulaa eikä ole vielä takaisin tullut. Mahdotonta ajaa ilman sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2011 - 22:01

Autotallissa on edelleen. Huollan itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:30

On se ollut tuossa ulkosalla koko talven, vaan en ole vielä sillä ajellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 21:31

Vintillä odottelee, että emäntä pääsee käyntiin. Mieheni huoltaa pyörän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:23

Polkupyörän otan piakkoin käyttöön. Odottelen vielä hetken aikaa, niin pääsen metsän läpi pyöräilemään työmatkan, yhteensä 18 km / pvä.