Oletteko varautuneet nameilla kun sunnuntaina on virpomispäivä ?

Minä huomenna vasta ostan niitä, olen joskus aikaisemmin niitä ostanut ja itse syönyt, sitten on pitänyt uusia taas hankkia. täällä käy paljon virpojia ja omat pikkuihmiset käyvät aamulla aikaisin jo.

Avainsanat: virpominen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 09:20

En osta karkkeja,kun ei ole virpojiakaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 09:25

No totta kai täytyyhän noihin noitiin luottaa omasta takaa löytyy riittävästi pikku noitia...
Ei tule enää ainakaan meillä vieraat lapset virpomaan, kun asutaan keskustan tuntumassa ja ulko ovessa on ovikoodi... joka estää tuon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 09:44

ei meidän talossa ole virpojia näkynyt, maalla asuessa sitäkin enemmän.
en osta karkkeja, olisi suuri vaara sortua ne syömään itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 09:55

Tänään ajattelin hakea suklaamunia, josko joku tulisi virpomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 10:01

Kaikki suklaapuput on valmiina.....ja ".virpojiakin" on tulossa,,,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 10:24

Virpojia on käynyt edellisinä vuosina,mutta kovin kranttuja ovat olleet.Namia antaessani oli tyly kysymys "eiks sulloo rahaa?"johin tietty vastasin ettei ole :-) (on,muttei teille;-D)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 10:44

Ei taida virpojia liikkua, mutta karkkiraepussi on kyllä valmiina jo. Taitaa tuo elämäntoveri napsia ne karamellit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 10:52

Kiitos muistutuksesta, olipa ihan unohtua......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 11:04

Ei tule virpojia meille, ei maalla eikä kaupungissa. Ollaan nyt kaupungissa ja on takuuvarmaa etteivät pääse sisään ulko-ovesta kun on sähkölukko. Siitä on kauan kun virpojia on liikkunut, ihan mukava perinne kyllä.
Formulat TVstä , vaalit ja matkalaukun pakkaaminen, siinäpä ohjelmaa sunnuntaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 13:30

Kiitos muistutuksesta. Minun talossa ei paljon käy virpojia, sillä on
ovisummerit, mutta kyllähän joku aina sisään päästää.
Varaudun kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 15.04.2011 - 14:18

Eilen ilmestyi keittiömme pöydälle pussillinen pieniä suklaamunia. Saas nähdä pitääkö tänään hakea toinen pussillinen lisää, ei niin että virpojia kävisi niin paljon vaan kyllä ne on nämä omat kanat kun käyvät niitä nokkimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2011 - 14:25

En ole näillä kulmilla virpojia nähnyt vuosiin. Taitaa olla sekin perinne katoamassa kaupungeissa ainakin. En siis osta mitään varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 15:59

oikein Lontoosta asti tuotiin 'häämunia' siihen tarkoitukseen, jostain kumman syystä ne vaan olivat niin huonosti säilyviä että pitää kauppareissulla muistaa ostaa täydennystä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 19:09

Juu, pussillinen oikein virpojille tarkoitettuja täytelakuja tarttui amukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 19:18

Varauduttu on. Tosin omien lapsien kasvettua ohi virpomisiän, naapuruston lapsetkaan eivät enään käy niin sankoin joukoin kuin ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2011 - 22:00

Meillä ei lapsukaiset käy ovella virpomassa, joten ei tarvitse varautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:30

Ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 21:34

Tämän noidan ovi pysyy säpissä. Lisäksi alakerran ovisummeri pitää sunnuntairauhan häiritsijät loitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:21

Yleensä varustaudun nameilla, mutta tulin tänään vasta reissusta, niin pikkunoidat olivat ehtineet jo meidän rapussa käydä. Tiedän sen siitä, sillä rappuun oli tippunut virpomisoksista pajunkissoja ja koristeita.