Huomenta napsut. Miltäs päivä näyttää?

Lisätty: 15.04.2011 - 07:40

Aurinko noussut ja tulee kaunis vapaapäivä. Naatiskelin kahvia kera karjalanpiirakan ja alan kohta siivoamaan, kun ensi viikko pääsiäispyhineenkin menee työssä tällä kertaa. Kaupassa pitää käydä ja sitten ohjelmassa on pihan haravointia, kun lumipenkat pienenevät joka päivä ja on siis maata näkyvissä. Onnelassa on tarkoitus juoda päiväkahvit ja tehdä suunnitelmia. Ainakin aikamiespoika Anselmi luopuu talvitamineistaan ja pääsee piakkoin siihen kukkaveneeseen kevyemmällä kesävaatetuksella...pitää katsella mitä aitasta löytyy ja pukea sitten aikamiespoika sen mukaan. Jotain uutta tulee tälle kesälle myös tuohon meidän pikku metsikköön tien varteen naapureiden iloksi/suruksi...näette sitten myöhemmin kuvina mitä tämä "ympäristötaiteilija" on saanut aikaiseksi.

Lisätty: 15.04.2011 - 07:42

Ps. Oikein ihanaa päivää kaikille napsulaisille lämpimän voimaenergia-virtuaalihalauksen kera. Voi jos oikeasti saisi joskus teitä halia...

Avainsanat: sää puuha ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 07:20

Hyvää huomenta sinulle Mariaana.Lappenrannassa pilvientakaa aurinko yrittää paistaa,yöllä on ollut taaskin kylmää,mutta toiveita on kuitenkin kesäntulosta.Olen kahvit jo juonut ja nyt syön puuron,en tiedä vielä mitä tänään tekisin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 07:29

Ihana keväinen aurinko paistaa täällä pk seudulla ja toivottavasti koko viikonlopun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 08:09

Kaanista,kaanista ja haaskan näköstä.

Aurinko suo antejaan ja lämmintä on 3,5 astetta.

Aasia on Ihaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 08:12

Huomenta vaan Napsulaiset hieno päivä tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 08:32

Kiitos Mariaana kauniista tervehdyksestä. oli kiva lukea vielä silmät vähän sikkuralla. Menin iltasella heti nukkumaan kun huomasin että telkku on vähän epäkuntoinen. Taisi olla tuossa dikipoksissa jotain vikaa .Olin illalla puu metsässä sahan kanssa ja sahasin niin että terä katkesi. Eka terä mikä poikki meni elämäni aikana.Väsyin kamalasti siellä.
Meinaan tänään mennä jatkamaan. Kaunis ilma tulolla ja lämmin. Lintujen solina 7-8 välillä valtaisa ja sitten vähän vähenee. Tekemisen iloja sinne ja teille rakkaat ystävät kaikille. Nautintoa valoisista hetkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 08:37

Aurinko on todella noussut, ja elämä hymyilee..
Nyt valmistaudun Noormarkkuun lähtöä mitä otan mukaani tuliaisineen ( Rommikakku, Viinipullo ja Mariskooli), serkkuani menen tapaamaan.
Paas katsoa mites pojat pärjää, Piki varsinkin hakee mua varmaan koko yön...
Iltapäivällä lähden vasta kun saan pojille ( miehelleni ja koiralleni ruuat tehtyä) jotta pärjäävät huomis iltaan...
Jotenkin naurattaa olen pois ihan kokonaista puolitoista vuorokautta, ja olen kuin pitkälle ja kauan pois menossa. On tää holhoaminen pikkuisen verissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 08:49

Hyvää huomenta sinullekin. Tänään tulee 2 pikkuihmistä pulikoimaan tuonne porealtaaseen, pitää koulusta ja päiväkodista heidät hakea, makaronilaatikkoa heille teen, menevät kyllä illalla kotiinsa kun olen nyt viikon ollut korvasärkypotilas ja antibiootit eivät vielä tehoa, en jaksa heitä yökylässä pitää kun huonosti olen yöni nukkunut säryn vuoksi, ja en oikein jaksa iloista mammaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 09:25

Hyvää päivää itse kullekin! Saunapuiden pienimistä.Linnunpönttöjen kiinnitysten tarkistus,kun viime vuonna kävi niin ikävästi että telkän pönttö putos.Onneksi siellä ei ollut vielä munia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 10:28

Aurinko paistaa ja kaksi kissaa möyryää ikkunan alla selät köyryssä;kevät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 11:06

Hieno aurinkoinen ja tyyni päivä, eipä parempaa voisi toivoa. Loma alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 13:28

Kaunis puolipilvinen aika lämmin päivä on Keski-Suomen korkeudellakin.
Ei oikein jaksa iloita nyt kevään tulostakaan, mutta näin sitä mennään
aina iltaan jokainen päivä.
Kivaa ja kaunista hellivää kevättä kaikille napsulaisille.
Kevät ei tänä vuonna ja kesäkään ehkä tunnut entiseltään,
mutta se on elämänpyörä, joka pyörähtää jokaisen kohdalla
joskus silloin kun sitä vähiten odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2011 - 14:35

Heikosti paistaa aurinko, tuulistakin oli kun lenkillä kävin. Ihan korviin sattui. Kinokset kuitenkin pienenevät, kevät ja kesä toiveissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 19:17

Keväinen ihana päivä ja parasta on, että nyt alkoi runsaan viikon mittainen loma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2011 - 21:58

Tuolloin näytti todella lupaavalta. Lämpötila hiipikin sitten päivän mittaan peräti 12:sta asteeseen varjossa. Peipposen kirmaili hangella etsin auringonkukansiemeniä joita niille kävin roiskimassa. Upea päivä - ja autokin meni heittämällä katsastuksesta läpi kymmenen pisteen ja papukaijan merkin saaneena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:29

Hyvin, hyvin kauniilta ja aurinkoiselta näyttää sää täällä meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2011 - 22:18

Sateiset terveiset Pärnun reissulta. Oli kiva tänään palata Suomeen, kun täällä paistoi aurinko ja ihanan lämmin päivä.