Onko muilla telkkari äänetön ja etsitään singnaalia.

Meillä ei kuulu ääni lukee etsitään singnaalia.Onkohan jossain vikaa.Se meni aamusellakin vähäksi aikaa kun tuli studio 55 mutta palasi jonkun ajan jälkeen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 07:59

Kumpihan on kaapeli- tai antenni-TV. Katsojapalvelusta voi kyllä tiedustella lähetyskatkosta. Muussa tapauksessa on kyse digiboxin, telkkarin tai liitäntäjohdon ongelmasta.
Täälläpäin ei ole ollut ongelmia.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.Dikipoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2011 - 20:51

Ei muuta kuin töllö huoltoon..
uskon että et ole sitä itse äänettömälle laittanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 20:52

täällä kyl pelaa ihan normaalisti , nytkin katselen ihanaa pihaa ihan vihreenä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:15

toisinaan hakee, toisinaan ei, aika vanha putkitoosa,olkoon niin kauan kuin se haluaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:25

täällä toimii ihan normaalisti, ainakin äänestä päätellen viereisestä huoneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:31

Lapset ovat katsoneet tv:tä ja toimii ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:54

kuulemma toiminut koko päivän normaalisti, vika taitaa löytyä koneestasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2011 - 22:21

On nuo taivahan sateliitit hetkeksi jääneet pilven taakse - älä huoli. Löytynee kun sää kirkastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 07:07

Joskus harvoin hakenut ja löytänyt sen jälkeen kanavat. Meillä herjaa Pihtipudas ja Kuopio...telkkari ei aina osaa päättää kummasta suunnasta se singnaalin hakisi. Katolla pitää käydä taas antennia kääntämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 07:09

pk:seudullakin oli eilen muutaman kerran katvealueita hetkellisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 10:26

Varmaan alueella ? lähetyskatkos jostain syystä, tai vikaa omassa antennisysteemissä tai digiboksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 13:06

Ei minunkaan katselualueella ole ollut ongelmia. Onhan niitä ollut joskus kyllä pieniä katkoja, mutta
ei ole vielä suuremmin haitannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 14:28

Joskus tulee teksti etsii signaalia...en tiedä mistä silloin on kyse, tilanne on aina normalisoitunut nopeasti. Joillain alueiila on lähetyksessä katkoja, niistä ilmoittavat kyllä mutta vähän viiveellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2011 - 14:57

Välillä katkoo ja signaalia etsii, mutta lyhyitä ovat katkokset. Eilen illalla oli useita sellaisia.