Presidentillinen kleptomaani asialla,näin muualla? www.youtube.com/watch?v=uToMvq3yw2A

Avainsanat: kleptomania

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2011 - 21:49

taitaa olla aika yleinen tauti, pöllivät kuulemma paljon muutakin kuin kyniä, noloa vaan kuin tulee tuolla tavalla ikuistetuksi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2011 - 20:56

Juu tuli katsottua..
Mutta kumminkin tuo kynän pihistäminen sattuu monille jopa minulle usein vahingossa, mutta täytyy sanoa tuo oli tahallinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:41

Eihän nuo oo ihmisiä kummempia... Syövät leipää ja pihistävät kynän, kun siltä tuntuu. Harva vaan tekee sen kameroiden edessä.)

Olen kyllä itsekin kantanut kyniä työpaikalta takin taskussa kotiin ja kotoa taas töihin. En vain ole tehnyt sitä tarkoituksella - siis jemmannut taskuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2011 - 22:20

Taisi iskeä puutteen tunne tuossa äsken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 07:09

Voi, voi minkä teki. Vaan ihmisiä ne on pressatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 07:55

Tiedäppä minkä sopimuksen hyväksyivät. Allekirjoituskynälle lienee joskus odotettavissa historiallinen arvo. Yleensä näissä tapauksissa on kaksi kynää. Yksi kummallekin osapuolelle. Taisi toinen viedä aikaisemmin. Mene ja tiedä totuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 13:04

Kas kummaa, en huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Papan vastaus voi olla kyllä totuus asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 21:58

Ihan normaalia poliittista toimintaa (kähmintää). Kynän nyysiminen on vielä pientä. Myöntää täytyy, että on äijällä pokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:15

Jo vain koetti olla viattoman näköistä poikaa näpistyksensä päälle. Olisi vaan vieruskaverille reilusti hiukan kehunut kynän hyvää laatua, niin johan olisi saanut sen koteloineen kaikkineen lahjaksi.