Äänestätkö tänä vuonna samaa puoluetta, kuin viimeeksi äänestäessäsi?

Onko puolue vaihdellut koskaan?

Avainsanat: äänestäminen puolue

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2011 - 12:45

Äänestän kyllä, ei ole ollut tarvis jäsenkirjaakaan vaihtaa. Henkilö toki vaihtuu riippuen mistä vaalista on kyse, EU-vaaleissa ja eduskuntavaaleissa ei ole samaa ehdokasta tarjolla (eikä voikaan olla).

Lähteet:
selkeä linja

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2011 - 20:01

Tänä vuonna sama puolue kuin ed. kerran, mutta eri ehdokasta nyt äänestän, muutamaan otteeseen on myös puolue vaihtunut matkan varrella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 20:27

Sama tyyppi seurannassa,mutta joskus olen jopa puoluetta vaihtanut :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 20:43

Samana on puolue pysynyt. Ehdokas ja ehdokkaan sukupuoli on matkan varrella vaihtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 20:58

Puolue vaihtuu nyt aivan varmasti että saataisiin väriä asioitten hoitoon.Ei hyvä kun isot puolueet komentelee eikä tee kun velkaa.Sitten sanoovat että kansalaisia kohden meillä velkaa niin ja niin paljon.En minä ainakaan täällä metsän keskellä ole valtiolle velkaa tekemässä.Suomi olisi varakas maa jos eläisivät ja ajattelisivat asioista niinkuin minä.Rahalla on hyvä mällätä kun on mistä mällää.
Paljon uusia puolueita joka lähtöön olisi hyvä asia eduskuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:28

Puolue on pysynyt samana viime vuosina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:34

Sama puolue kuin viimeksi äänestäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:36

henkilöä äänestän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2011 - 21:36

Edelleen vaalisalaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:55

näin tuli tehtyä kun ennakkoon kävin äänestämässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 22:08

Nyt vaihdan puolueen lupaukset eivät päde... en tiedä päteekö toisessakaan ja sellaista en äänestä joka siellä jo istuu.. uutta verta kehiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 06:39

nyt olen tehnyt jos jonkin moisii vaalikone jutskii ja vaikka itse olen jyrkästi mielipiteeni laittanutkin niihin koneisiin ovat ne joka kerta valinneet eri henkilöt ja puolueet , jot vielä mietin ken ääneni saakaan ...sen tiedän , ettei yksikään noist vanhoist hemmoist ääntäni saa vaan nuorissa on tulevaisuus ... tai no nuori ja nuori .. mut hiukan ois hajua henkilöstä , no vielä puntaroin .. minkään moista puoluejäsenkirjaa en omista , jot henkilö saa ääneni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 07:10

Eri ihmistä ja eri puoluetta. Teen siis historiaa. Joskus näin käy, että puolue ja sen edustaja eivät saa aikaiseksi yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 07:49

Olen aina äänestänyt samaa puoluetta. Niin myös tänäkin vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 08:14

Taidan vaihtaa puoluetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 12:59

Vain Kilroy tietää sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 15.04.2011 - 14:49

Taitaa jäädä ääni käyttämättä. Vaalikoneen kokeilu tuotti vain huonoja vaihtoehtoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 08:27

Taitaa pysyä sekä puolue että ehdokas jälleen samana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:24

Se on vaalisalaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 22:07

Vuosikymmenet samaa puoluetta, mutta nyt toiminnalta pudonnut pohja pois. Olen uskollinen vain omille periaatteilleni ja jos puolueella periaatteet vaihtuu, niin minulla vaihtuu puolue. En ole lainkaan ihastunut tähän hampaattomaan politikointiin (konsensus), asioista pitää keskustella ja pitää olla todellisia vaihtoehtoja. En pidä siitä, että meitä viedään kuin pässiä narussa. Toivottavasti mahdollisimman moni Nuori Uusi Edustaja saa avata Arkadian oven näiden vaalien jälkeen. Nuorissa on tulevaisuus, ei näissä omaan napaansa tuijottavissa vanhoissa farteissa.