Osaisitko olla ilman televisiota ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.04.2011 - 21:35

Kesällä vallan mainiosti. Talvella siitä saa hyvän seuralaisen.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2011 - 19:59

Tuskinpa ihan ilman voisin olla, aina joskus löytyy todella mielenkiintoisia ohjelmia. Toosan ei kuitenkaan tarvitse olla aina taustalla auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:02

Kyllä voin olla, ja meinaan olla huomenna jopa lauantaina ehkä..
Lähden huomenna serkkuani tapaamaan Noormarkkuun ja siinä kahdella naisella riittää puhumista tuskin netti tai tv on huomenna illalla mielessäni..
Aamupäivän kyllä Napsuilen..

Lisätty: 14.04.2011 - 21:02

Ja kun olen matkoilla telkkaria ei tee edes mieli..

Lisätty: 17.04.2011 - 01:07

Noormarkussa tuli vietettyä perjantaista lauantai iltaan asti ilman nettiä tai tv:tä juttua riitti lapsuudesta asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:03

Olisin niin mielelläni katsonut tänään sitä mutta kun ei toimi.Kyllä olen ollut ilman televisiota. Kun olin 16v.as silloin oli ekan kerran oma telkkari ,kotona meillä ei ollut eikä ollut sähköökään.Hyvin sitä osaa olla ilmankin . Jää muuhun aikaa enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:26

Kyllä osaisin olla. Televisio ei ole mulle henki ja elämä, mun elämään mahtuu kaikkea muuta kivaa ja tv:n katselun on aikamoista ajanhukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:38

Varmaan muuten, mutta seuraan "korttikanavia" säännöllisen epäsäännöllisesti.
Ja netin kauttahan voisi katsella muita kiinnostavia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:40

näkeehän halutessaan nuo samat typerät ohjelmat myös tietokoneen kautta, pienellä lisälaitteella.
en ole TV:n orja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:57

ihan helposti, monesti tulee usean päivän mittaisia pausseja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 07:13

No helposti sillä minäkään en ole tv:n orja. Ei sieltä tule mitään sellaista, ettenkö ilman pärjäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 07:46

Kesäisin mökillä ei paljon telkkaria katsella. Joskus uutiset putkahtavat mieleen, mutta harvemmin nekin. Radio siellä on päällä aina päällä. YLE:n radio Suomi. Hyvin tulee toimeen ilman telkkariakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 12:35

Osaisin,jos on toimiva tietsikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 12:55

Olisin jo hävittänytkin telkarini, mutta tyttäreni ei suostunut.
Minä katson niin vähän TV.tä, että aivan turhaa maksan maksua siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 15.04.2011 - 14:54

Meillä on telkkareita olohuoneessa ja keittiössä. Yläkerrassa ja poikien huoneissa, taitaa yhteensä olla peräti viisi kappaletta, tosin useimmiten vain olohuoneen telkkua tapitetaan ja kesällä tietysti harvemmin. Eli kyllä telsusta luopuminen olisi käytännössä mahdotonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 12:04

Osaisin ja olen ollutkin aikoinan vuosikausia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:24

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 22:15

On tullut harjoiteltua, iltaisin opiskellessani oli pakko ottaa aikaa jostakin ja ainoa turhake oli tv. Viikonloppuisin katsoin hyvin säästellen vain ne todella mielenkiintoisimmat ohjelmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 00:54

Kyllä osaisin. En oikeastaan koskaan katso tv:tä paitsi leffoja joskus.