Jokos on iltapala syöty ja Nukku-Matti kutsuu vai oletko yökyöpeli?

Avainsanat: ilta toimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 21:50

en ruukaa syödä iltapalaa, huuberia juon pari lasillista, justiinsa tulin Fiina-koiran kanssa lyhennetyltä iltalenkiltä. yleensä olen yökyöpeli, mutta nyt flunssaisena olen nukahtanut telkkarin ääreen jopa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 21:48

Iltapalaksi tuli syötyä yksi omena..mikä riitti ihan hyvin..Nukkumatti kutsuu..en ole tänään yökyöpeli..vaikka usein olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 21:50

pikku murkinaan on mutusteltu ja yöjuoksija valmistautuu juuri retkilleen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 22:06

Iltapalat syöty ja teet kaakaot juotu. Hammas pesulla käyty ja pissillä. Uni silmään tulevi mutta koitan seurata maria maria ohjelman .Minusta hyvä sellainen. Katson aina tuon pirunpellon myös. Hyvä sketsi .Että kaikille hyviä unia tsau.Jaksaa aamulla taasen.Ihana käydä nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 22:52

Minulla alkaa vasta päivän tehokkaimmat tunnit olla käsillä, ensi vuorokauden puolelle kallistuu kello ennenkuin Nukku-Matti kutsuu.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 22:54

Justiinsa söin fetasalaatin ja katsoin Avalta A.Christien sarjan viimeisen osan.Alkoi siinä ramasemaan,mutta yleensä pesutoimissa taasen virkistyy,kun se unen hetki menee ohi.
Yleensä yökyöpeli,mutta ulkoilma toimii.Ötyä kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 23:13

Naapurin miies oli kyllästynyt vaimonsa kylmyyteen makuukamarissa ja kyseli kaveriltaan vinkeejä, kuinka saada vaimo taas halukkaaksi. Kaveri mainosti apteekissa olevan uusi ihmelääke, jonka kerrottiin parantavan naisen seksihaluja. Mies päättikin kokeilla ja marssi suoraa päätä apteekkiin. Illalla mies sitten sekoitti pari tablettia vaimonsa iltapala-annoksen sekaan. Lääkkeet sekoitettuaan hän ajatteli:
- Jos nämä lääkkeet nyt kerran ovat niin tehokkaita, niin ehkä voisin itsekin kokeilla.
Niin hän sitten nielaisi nopeasti itsekin pari pilleriä. Iltapala syötiin ja käytiin nukkumaan. Alkuyö sujui rauhallisesti koisien, mutta puolen yön jälkeen vaimo yhtäkkiä pomppasi sängyssä istumaan ja huusi:
- Minä haluan miestä!
Mies heräsi, nousi istumaan ja huusi:
- Niin minäkin!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 04:18

Kylä minä noihin aikoihin istuin vuoteeni reunalla ja mutustelin omenaa.
Onko se meidän naisten iltapala rituaali vai miten se menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 04:53

3h (tuntia) sitten syöty jo aamupuurokin, uusi päivä avautui aurinkoisena. Eikä olekkaan mikä tahansa päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 07:36

Alku illasta tuli juotua kahvia ja tekemääni kuivakakkua kyytipojaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 08:24

Aamun virkku ja illan torkku pätee minuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 08:42

Iltapalaksi pari voileipää ja lasi maitoa. Harvinaista kyllä, nukkumaan jo noin 23.00. Aamulla aikaisin ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2011 - 09:48

Kokopäiväpalat tuli lopetettua ja jouduin luovuttamaan kipujen edessä. Tabut huiviin ja peiton alle pakoon pahaa maailmaa menin tuohon aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 17:13

Arkisin en syö oikeastaan iltapalaa kun syön päiväruuan niin myöhään. Menen nukkumaan 22-23. Viikonloppuisin ruukaa venyä. Heh. En ole mikään aamuvirkku. :)