Millä perusteella ostat tavaroita tms. lemmikillesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.04.2011 - 21:06

Viimeksi leikkasin wc-paperin hylsystä pätkän, ja heitin sen lattialle. Kissa kävi siihen kiinni kuin parempaankin leluun. On paras lelu tällä hetkellä. Se pyörii ja sitä voi heitellä ja kantaa suussaan. Tuntuu tykkäävän. Ostolelut ei ole aikoihin kiinnostaneet.

Kysyjän kommentti

Hienoa! Kotitekoiset lelut meilläkin vuosien saatossa osoittautuneet parhaiksi.Ja kunnon ruokaa eläinkaupasta.Markettisapuskat useimmiten "läpipasko" ruokaa....Kiitos kaikille vastanneille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 16:10

turvallisia, käyttökelpoisia ja sellaisia leluja mistä arvelen Fiina-koirani pitävän.
ruokaa eläinkaupasta tai eläinlääkäriltä, Fiina on jo niin vanha rouva, että tarvitsee kevyemmän ruokavalion.
erityisesti Fiina tykkää terapiapalloa pyöritellä, kätken sinne kevytherkkuja.
rajut leikit, kuten äkkipysäykset tai hypyt ovat kiellettyjä ulkoleikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 16:20

Piki pitää pehmoleluista ja pehmeistä leluista yleensä, ja kun on viel 5 kiloinen niin ei mitään hirveän isoja..
Piki ei leiki vetoleikkejä joten nuo lelut poissa..
Ja tietenkin kummallakin on mitä hauskimma ruoka astiat, koiralle luunmuotoiset ja kissalle hiiri astiat...
Kismett taas pitää kaikesta aktiivisesta toiminnasta lelujen suhteen.. aktiivilelu johon namusia laitetaan sisälle jotta joutuu järkeilemään miten sieltä saa otettua...

Lisätty: 17.04.2011 - 17:11

Entinen koirani Toffelle ostin lippalakin pienenä ja oli ihan hänen lemppari..
Aut armias jollei joku vastaantuleva ihminen sitä huomannut, kyllä sai haukut perään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 16:59

Minä kissoille ostan sellaisia leluja jossa narun päässä on jotain esim hiiri, minä liikutan sita ja kissat yrittää ottaa kiinni ja sellaisia leluja jotka kilisevät tai kolisevat ovat mieluisia kissoilleni, aktiivipallon päälle eivät mitään ymmärtäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:19

Tarpeen mukaan. Ostan etupäässä niille ruokaa. Lääkärissä joskus pakko käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:36

Ei lemmikkejä. Kotoväelle aina leikkokukkia pöydälle. Lienevät minun "lemmikkejä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:40

ei ole lemmikkiä, paitsi ystäväni, hänet yllätän T-paidalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 18:25

Tänään hain juuri liito-oravan Tipidogista Aksulle leikkikaveriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 23:00

OLI just noita wc-paperirullia,ruskeita paperipussiriekaleita,tyhjiä laatikoita lattioilla kisulin aikoina,kun tykkäsi hyökkäillä paperipussehin ja laatikoihin hypellä;ei ole enää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 08:19

Jos löydän lemmikkieläin kaupoista jotain kivaa, niin aivan varmasti ostan kisuilleni ja koiralle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:38

Tytär ostaa, minä en osta. En ole koskaan kysynyt hänen kriteerejään. Ostaa varmaan mikä on kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 20:40

ostan yleensä sellasia tavaroita jotka näyttävät kestävältä ja hyvännäkösiltä.
Myös värin perusteella.