Tangomarkkinoiden nettiäänestys! Oletko kuunnellut ja äänestänyt suosikkiasi?

Mäkelän Sanna on naisista paras.Kuuntelehan ja vertaa!

Avainsanat: tangomarkkinat äänestys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 17:28

Laittaisiko joku linkin mistä voi kuunnella ja katsella. Yksi tuttavani on siellä joukossa mukana ja hänen esityksensä kiinnostaa.

Kysyjän kommentti

Googleta Tangomarkkinat äänestys 2011 / Satumaa, niin löytyy :) Sanna Mäkelä on minun työkaverini ja laulaa toista kertaa näissä kisoissa.Hänen äänensä on upea livenä kuultuna.Niin tumman samettinen, jottensanoisi seksikäs!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 05:54

Enpäs tiennytkään tuosta. Kunhan tästä vapaille pääsen niin sitten ehtii taas syventyä kaikkeen muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 06:41

Enpä tiennyt, pitääpi kuunnella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 07:51

Ei ole kanssa ollut tiedossa tarviikin kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 08:22

on ollut muuta äänestettävää tässä niin ettei ole tullut kiinitettyä huomiota ollenkaan tuollaisiin kisoihin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2011 - 08:40

En ole vielä kuunnellut. Mutta ne pyrkijät sinne Seinäjoelle pitää muistaa ehdottomasti katsoa - siinä vasta näki kansan ymmärryksen laulamisesta - oli niin järkyttäviä esiintyjiä ja esityksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 08:41

En ole kuunnellut, sillä en edes tiennyt, että tällainen äänestys on meneillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 08:47

Meni viime vuonna pipariksi koko äänestys. En viitsi edes katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 09:39

evvk. kesällä saa tarpeeksi kuunnella tangomarkkinoiden hulinoita ja meteliä tahtomattaankin.
musiikki raikuu tosi kovalla ympäri kaupungin.
vaikka provinssirokki myös raikuu, provinssinuoriso osaa käyttäytyä paremmin kuin keski-ikäiset kännikalat tangoillessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 10:10

Olen ulkona noista asioista, en ole tiennyt että niissäkin voi äänestää. En kyllä seuraa koko skabaa.
Tapahtuma itsessään taitaa olla aikamoinen hulabaloo vanhemman väen tyyliin...ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2011 - 10:32

En ole kuunnellut enkä varmaankaan kuuntele. Ei oikein iske nuo tangomarkkinat meikäläiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 10:35

En ole perehtynyt niihin yhtää. On ollut muita nmielenkiintoisampaa ja ajankohtaista tekemistä. Kyllä sitä kuulee sitten kun telkusta taasen ulos tulee ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 10:43

Ahaa ja hieno homma!Tangomarkkinat -eikä idols-äänestykset eivät kuulu mun elämyspiiriin,aika tylsä olen!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 10:53

Kyllä minä kuulun niiden tylsien joukkoon, ei kiinnosta Idolsit, eikä tangomarkkinat.
Tangomarkkinoita voin katsoa viimeisen lähetyksen , mutta ei harmia tuota jos en katsokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:34

En katsele minäkään tänä vuonna, viime vuonna oli suuret odotukset ja aivan läskiksi meni koko homma. Eniten ääniä silloin veti mies, joka ei tiedä laulusta mitään. Joten antaapa tänä vuonna asian olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 22:58

Minulta tuppaa menemään nämä kisat aina ohi suun. Ei tule seurattua.