VOISIKO KUKAAN NAPSULAISISTA KERTOA , MITEN MINÄ VOISIN ESIINTYÄ PELKÄLLÄ NIMIMERKILLÄ NAPSUSSA ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 12.04.2011 - 15:49

Sehän on ihan jokaisen oman harkinnan takana että mitä netissä paljastelee. Vielä kun otat sen 'Caps Lock' napin pois päältä niin viestejäsi on mukavampi lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 15:34

Eihän sinun tarvitse omaa nimeäsi kirjata näkyviin, nimimerkki riittää ja omasta sivusta pystyt katsomaan mitä pistät näkyviin..
Ja nytkin anonyyminä tämä kysymys joten näin mennään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:01

Nimimerkillähän mekin olemme ainakin minä.Mutta en kaihda vaikka joku tietää minun sähköposti osoitteenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:20

Nimmarilla, nimmarilla juu sehän onnistuu vallan mainiosti. Onhan se kivempi nimmarilla olla kuin anonyyminä, tietää kun olemme uteliasta porukkaa minä ainakin, ken on hän joka nyt kyselee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 18:21

Hyvähän se nimimerkki on olemassa. Jospa joskus saisi jonkun viestinkin. Anonyyminä sekään ei onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 19:21

kirjaudu napsuun,kun olet omalla "tontilla" olet nimimerkilläsi ja -kysy ja vastaa-voit kysyä nimimerkilläsi(en muista enää mikä se oli,sorry)...muuten älä käytä suuria kirjaimia(-m-jo neuvoi CAPS LOCK-windowsilla,MACllä vasemmalla oleva suuri nuoli,isoilla fonteilla valo päällä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 20:30

Napsun aloitussivulla www.napsu.fi/ ylhäällä on (Anonyymeillä) kohdat:
» Kirjaudu sisään » Rekisteröidy
jos et ole vielä rekisteröitynyt, niin tee se nyt ja siellä valitset itsellesi haluamasi (vapaana oleva) Käyttäjätunnuksen joka sitten on se Nimimerkkisi.
Valitse myös itsellesi haluamasi Salasana ja kirjoita ne muistiin.

Sitten vaan kirjaudut sisään Käyttäjätunnuksellasi ja Salasanallasi.
Tervetuloa - nyt olet liittynyt Napsulaisten joukkoon.
Keltaisessa yläpalkissa olevan "Oma Napsu" ja "Matkailu" -kohtien kautta voit kertoa meille muille haluamasi tiedot itsestäsi (ei tarvitse). Niitä tietoja voit myöhemminkin lisätä, muuttaa tai poistaa.

LOPETA HUUTAMINEN Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen mielletään netissä huutamiseksi, joten se ei ole kohteliasta.

Tutustu myös näihin:
Napsun säännöt: www.napsu.fi/saannot
Napsun Vastaukset - Ohjeet: www.napsu.fi/vastaukset/ohjeet

Opiskele myös hieman Nettikettiä www.internetopas.com/netiketti/
Muuta hyödyllistä tietoa: www.kaapeli.fi/artto/hakuopas2.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 21:48

Nimimerkillähän täällä porukka taitaa useimmiten olla, joten mukaan vaan rohkeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 22:08

Nimimerkkiä täällä yleesä käytetään...senkun keksit nimimerkin ja alat napsuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2011 - 08:29

Ei sinne omaan kenttään ole pakko laittaa mitään tietoja itsestään. Nimimerkki riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 09:34

Voi aloittaa sillä että otat isojen alkukirjainten lisäksi käyttöön pienet kirjaimet.
Kysymyksesi ei liittynyt matkailuun.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 19:38

Nimimerkillähän tässä kaikki kirjoittelemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:27

Me olemme kaikki täällä nimimerkeillä.