Värjäätkö hiuksiasi?Kuinka usein ja miksi näin teet?

Avainsanat: hiukset värjäys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.04.2011 - 08:26

Miksikö hiuksiani värjään - jos värjään? Piristyksen tai ruman värin peittämisen takia.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista nimimerkillä ikuinen punapää :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 12.04.2011 - 14:53

Voi en toki, hiukseni harmaantuvat kauniisti ja lisäävät charmikkuuttani... Nuorempana olin kuulemma ihan Isto Hiltusen näköinen ja nykyään piirteeni hipovat jo Richard Gereä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 15:09

En värjää. Joskus vuosia sitten oli vähän punaista sävyä tai ruskeaakin, mutta enää en värjää. Vaaleaan tukkaan aurinko tekee raitoja sopivasti ja toisen ohimon luokse tulee kivasti hopeinen raita...jota kaikki luulevat värjätyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 15:10

Ennen värjäsin useimmin nykyään enää 2 kertaa vuodessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:12

Nyt olen ruvennut 1-2 vuodessa laittamaan vaalennusta hiuksiini. Ovat muuten sekametelin väriset. Sekoittuu nuoruutta, keskiikää ,varttuneisuutta ja konta mennään loppumetreille,sen takia yhden väriseksi.Tätä olen nyt muutamankerran vasta tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:25

Kyllähän sitä ennen nuorempana pesuhuoneen peilikaappi oli kuin maalarin varasto.
Mutta en ole kuin yhden kerran puolitoistavuotta sitten laitattanut vaaleita raitoja tähän
harmaantuvaan tukkaani, mutta siihen se jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:50

Minä harmaita hiuksiani värjäämällä peittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 17:18

Värjään noin parin kuukauden välein..vähän riippuu, mutta värjään siksi koska en tykkää omasta väristäni. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 17:25

en värjää ja vaikka niitä olisikin en värjäisi sittenkään

(jossain asioissa sentään minäkin olen luomun kannalla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 18:18

Ei ole paljon värjättävää. Enemmän naisten kotkotuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 18:19

Lyhyehköön tukkaani otan raitoja säännöllisin välein, nuorena tuli säännöllisesti hennattua tukkaa, mutta oli niin vaivalloista puuhaa, että pikkuhiljaa siitä luovuin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 19:28

En enää aikoihin ja syystä,kun se oli kaunista.Nykyään sopeutunut tähän luonnon vaaleaan ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2011 - 21:38

Joskus värjään ja tietenkin omaksi piristykseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 21:42

Kyllä värjään. Välillä itse, välillä kampaaja, ehkä noin parin kuukauden välein tulee värjättyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 22:12

Ennen värjäsin..nyt on ihan oma väri..tummiin hiuksiin saan kivasti itsestään harmaita raitoja..ihan piristäviä..eikä maksa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:33

Pitäisi varmaan. Alkaa noita harmaita ilmestyä sinne tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:38

Kuuden viikon välein kampaaja värjää hiukseni sillä en halua vielä tämän ikäisenä kulkea harmaapäisenä. Hiukseni alkoivat harmaantua jo kolmekymppisenä, sukuvika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:25

Värjään, kahden kuukauden välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 23:13

15-vuotiaasta lähtien on ollut kaikenväristä kuontaloa. Kampaajani on varsinainen velho, mitä tulee hiusten värjäämiseen. Nykyiseen väriin hän tekee seoksen 6-7 väristä. Tykkään tuloksesta. Värjäys 1,5-2 kk välein.