onko napsulaislla tietoa minkälaisia kulkuneuvoja turistit käyttävät espanjassa käydessään playa de palmassa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 14:56

Bussilla liikkuminen on halpaa ja niitä menee koko ajan suuntaan jos toiseen.Eikä taxilla ajaminenkaan ole kallista.Itse viiletin siellä skootterilla... Auton vuokraamista kannattaa harkita, jos on pidempään.Suomen hintoihin verrattuna sekin on edullisempaa, kuin täällä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 15:11

Yleisillä busseilla on halpaa, ja jalkapatikalla vielä halvempaa..
Taksillakin on Suomen hintoihin nähden halpaa ja nopeaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 15:13

Kait ne bussit ovat hyvä vaihtoehto. Eikä taxitkaan kalliita ole joten luulisin näitä eniten käytettävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 18:15

Mennään bussilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 19:36

Bussien,auton,taksin lisäksi varmaan vuokrattavia polkupyöriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 21:39

Bussilla pääsee kätevästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2011 - 08:23

Jalkaisin, bussilla, taxilla. Ja pidemmille reissuille voi vuokrata auton.