VOISIKO KUKAAN ANTAA NEUVON SELLAISEEN ASIAAN MIKSI KOTOA POISTUMINEN ON NIIN VAIKEETA `?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 13:41

Jos se ovenkahva onkin vasemmalla puolella, ovi ei aukea sieltä saranapuolelta.
Siihen ei HUUTAMINENKAAN auta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 12:54

www.terveyskirjasto.fi/terve...i=dlk00375
olisiko kenties kyse tuosta oireistosta.

vai tarkoitatko kenties jotain muuta syytä.
olet liikuntarajoitteinen tai muuten vain koti-ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 12:58

Julkisten paikkojen pelosta (agorafobia) kärsivä henkilö ahdistuu voimakkaasti paikoissa tai tilanteissa, joista poispääsy on vaikeaa tai noloa tai joissa ei olisi apua saatavilla odottamattoman paniikkikohtauksen (ks. «Paniikkikohtaus»1) tai paniikkityyppisten oireiden ilmetessä. Pelot koskevat tyypillisesti esimerkiksi poistumista kotoa yksin, ihmisjoukossa tai jonossa olemista, sillalla olemista, hissillä kulkemista, matkustamista bussilla tai junalla.

veikkaan ihan samaa kuin Palisanteri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 13:52

Borta bra, men hemma bäst – niinkö?

Olisikohan kyseessä pakkoruotsi?

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.04.2011 - 13:57

Avaa ovi ja mene ulos, eihän ollut liian vaikeaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:24

Sinä olet kotiihminen . Jos tilaasi ei liity tiettyä sairautta tai jotain muuta psyykkistä.Minäkin olen kotona aina, joskus käyn jossain ja kiireesti kotiin. Minulla on kissat yksin täällä eikä niistä huolta kukaan muu pidä.Mutta mielelläni kyllä poistuisin hiukan pidemmäksikin aikaa. Ei se minulle ongelmia sillälailla tuo. TYkkään ihmisistä,tulen toimeen niiden seurassa. Mutta arvostan omaa pesää .

Lisätty: 12.04.2011 - 16:27

Joskus kun menen kauppaan en voi kahveelta välttyä, ostajia kyllä löytyy. Tarjoojia vielä enemmän.Ihan kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:29

Kyllä kotikissaksi tässä vähitellen muuttuu päivien vähetessä, se on useimmilla vanhemmilla ihmisillä
siten. Ainakin iltariennot käyvät vähiin. On kiva kotona tuusata jotain ja itsensä viereen illalla pöllähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 19:34

Älä ainakaan lukitse ovea sisäpuolelta,helpompi avata.Kiltti,käytä pieniä kirjaimia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2011 - 22:02

Vaikeaa se on, kun kotona on niin hyvä olla. Voi olla kyse myös laiskuudesta, ettei saa lähdetyksi. Sinun tilannettahan en tiedä. Syitä voi olla monia, miksi se on vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 22:19

Onko sinulla madollisesti jonkinlaisia pelkotiloja..kun tällaista kyselet..
Minua ainakin piristää,kun painan oven kiinne ja lähden vaikka ulkoilemaan..ja harrastuksiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2011 - 08:22

Niin se oli silloin aikanaan. Mutta lähdettävä oli.
Piti vain ajatella, että nyt minulla on omat siivet ja haluan niillä lentää ja oppia paljon maailmasta - ihan omin voimin. Tiesin että aina huonolla kelillä saatoin käydä kotipesällä hakemassa lohtua ja ohjeita uuteen lentoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 09:45

vastauksia nyt voi antaa ihan laidasta laitaan riippuen siitä millaisesta ongelmasta puhut,

oletko esimerkiksi nuori joka tuskailee kotoa poismuuttoa vai aikuinen jolle kotikynnys on kasvanut vähän liian korkeaksi, vai mitä ?

ps. varaudu siihen että ylläpito alkaa poistaa kysymyksiäsi jos jatkat tuota huutamista, = isoilla kirjaimilla kirjoittamista, se on nimittäin epäkohteliasta ja sääntöjen vastaista

oikeita vastauksia jos haluat pitää sinun kertoa ongelmastasi vähän tarkemmin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 19:40

Paha mennä antamaan yksiselitteistä neuvoa, kun et tarkemmin kerro, miksi se kotoa poistuminen on vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:24

Olen huono antamaan pulmaasi neuvoa, mutta eikös se ole kiva välillä käydä tuulettumassa jossakin.