miten minä saisin oman profiilini näkyviin Napsu sivuille ?

Lisätty: 12.04.2011 - 11:52

Miten minä pääsisi napsun käyttäjä luetteloon josta minä näkisin itseni ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 10:46

siellähän se alku näyttää olevan
lisää tietoja profiiliisi saat valitsemalla

"oma napsu"
" muokkaa profiilia"

ja sitten vaan tietoja lisäämään ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:48

Huomasin saman kuin valperikin, että sinullahan on jo profiili näkyvissä. Ja saitkin häneltä hyvät ohjeet. Sieltä sivulta tulee sitten lisää tietoa kun sinne menet.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.04.2011 - 11:00

Alku aina hankalaa, sanotaan. Sivun ylälaidassahan lukee 'oma napsu', eli siitä vaan rohkeasti kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 11:44

Saitkin jo profiilin näkyviin..itse kysyin aikanaan samaa asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 12:00

Oma Napsun kohdalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 12:05

Valperilta tuli selkeät ohjeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 12:33

niinpä ja kuvan kanssa oikeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 13:14

Vastaan kuten edeltäjätkin, eli "OMA NAPSU" kohdalta kun klikkaat, niin pääset profiiliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:33

Valperi oli avulias neuvon antaja. Lykkyä tykö. Onnea matkaan ja messiin vaan. kyllä se siitä. Minä en neuvo neuvon päin prinkkalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:38

Profiili yhtä reippaasti esiin, kuin kuva ja aloituskysymyskin, niin varmaan kaikki sujuu kuin rasvattuna.