Mitä tänään puuhaat?

Lappeenrannassa on ihanailma ja niinpä lähdemmekin ulkoilemaan,nyt on meidän mittarissa lämmintä jo + 10C.Mökille ei enää uskalla mennä ,kun mökkitielle voi jäädä kiinne,kun tiepohja pehmenee.

Avainsanat: ulos liikkumaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 10:32

Minä tätä huushollia siistin, ja tätä huoneeni remontointia suunnittelen. Aurinko on tosi hyvin piilossa täällä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 10:20

Pitää lähteä käymään Turussa ja kiireesti torstaina takaisin tänne maalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.04.2011 - 10:21

Tänään ajattelin suoda vaimolleni vapaan iltapäivän ja päästää hänet kaunistautumaan kasvohoitoon. Siis oikeasti takana on nyt pari unetonta yötä, kiitos pikku hammaskeijujen ja räkäröllien, niin vaimolleni tekee varmasti hyvää päästää hieman lataaman akkujaan. Jaksaapa minuakin sitten taas paremmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 10:51

päivystelen ja teen muutoksia suunnitelmiin ... joskus se vaan menee niin ... satoi tai paistoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 11:01

Mökkireissua pitää odotella kunnes järvestä jäät lähtevät, mutta kauppareissulle voi kyllä lähteä. Lähden etsimään esiintymisvaatteita lauantaiseen konserttiimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 11:04

Aamulla, töihin ja töitten jälkeen kiireesti kirpputoripöytää purkamaan ja inventoimaan, mikä meni kaupaksi, illalla pikalenkki......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 11:42

Keväinen aurinkoinen päivä heti aamusta.Olin polkupyörällä liikenteessä,kun kävin laitattamassa ripet ja kulmat..Tuli 18km hyöty liikunta samalla..
Nyt on kesäkurpisa-jauhelihavuoka uunissa..
Mattoja on ulkona tuulettumassa,kun siivoan..olohuoneeseen vaihdan toisen maton.
Lepään vähän syömisen jälkeen..ja sitten iltapäivällä kuntosalilla käynti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 11:50

Pitäisi suunnitella lähtöä Noormarkkuun viikonlopulla..
Tuliaisia mitä vien serkulleni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 12:07

Torilla kävin tallustelemassa ja ostamassa hedelmiä, sekä leivonnaisia. Tulppaaneja tietenkin aallon maljakkoon.
Lämmin siinä tuli, vaikka plusasteita ei ole kuin muutama ja sumpurainen keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 12:35

Onneksi ei mitään pidä tai ole pakko,olin jo parissa sisäliikunnassa.Nyt kotona syömässä ja sitten fillarin ajeluttamiseen perushuollon jälkeen kohti kauppatoria,jossa tuttu Tukholmasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 13:11

Töitä, töitä, töitä, normaali arki päivä, aurinko paitaa suloisesti, mutta ihanasta kevätsäästä pääsee nauttimaan, kun kotiin pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 13:26

Toinen päivä talvilomaa alkoi uinnilla :) Ajelin lähimpään halliin ja pulahdin tunniksi altaaseen.Sieltä sitten kylmäaltaan (4-asteista taisi olla) kautta suihkuun ja kotiin. Ruuaksi broitsunfilettä ja vihanneksia.Kahvia jälkkäriksi.Kohta liikahdan koiran kanssa lenkille.Tätä se on lomalaisen elämä tänään ... Mukavaa päivänjatkoa toisillekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 15:19

Töissä olin mitäpäs sitä muutakaan. Illemmalla taas pari kierrosta lehtiharavan kanssa etupihalla, mutta lunta on vielä niin paljon. Aion myös ajaa kevään ensimmäisen pyörälenkin ja käydä isolla joella katsomassa paljonko on sulaa vai onko koko joki jo sulanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:35

Haravoin pihaa ja pihan rinteitä. Oksia valtavasti karissut puista, Nyt näytti jo paremmalle.Nyt voi sisällä jatkaa pölyjen pyyhintää.Kyllä oli ihan hiki pihalla kun aurinko lämmitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:42

Aamulla ylös ja soitto Danalle.
Sen jälkeen Kelaan hoitamaan yhden mummon asioita, se mummo kulkee kuin varjo
tuossa rinnallani, eikä usko mitään.
Sen jälkeen omenapiirakkaa leipomaan ja juustohyrriä.
Kyllä se yksinäisen ihmisenkin päivälle on ne omat kiemurat, ei siitä pääse yli ei ympäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 17:21

Tänään olen ollut koulussa ja kävin postissa. Nyt kotona olen tässä syönyt makaroonimössöä ja ajattelin vain olla. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2011 - 22:07

Terkkarissa reseptin hakua, kaupassa käynti ja lenkillä. Kotona ruoan tekoa, telkkarin katsomista, kissan kanssa leikkimistä. Normaalit päivittäiset muut asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 06:53

+25 ja ohutta yläpilveä, vaatturi otti jo mitat ja tarkoitus olisi lähteä vastarannalle laivalla ja ylös vuorelle köysivaunulla täällä Hongkongissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:21

Hoidan lapsia.