tarroja ilmaiseksi. aitko tilata?

... ja tehdä kepposen ikävälle koiranomistajanaapurille, joka ei kerää koiransa jätöksiä,
ja merkata tarralla hänen roskapönttönsä tai peräti postilaatikon........

www.koirankakkaroskis.fi/
( tosin tarrat ovat tälläerää lopussa, oli sivustolla tiedote.)

ps. Fiinakoiran jätökset kerään biopussiin ja laitan roskikseen

Avainsanat: ilmainen koirankakkaroskis mainostarra

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 10:04

en nyt juuri ole niin huumorituulella että ryhtyisin tilaamaan ... pari sopivaa kohdetta kyllä olisi tiedossa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 10:09

Aiheellisia ovat nämä tarrat,mutta en tunne näitä koiranomistajia ketkä eivät kerää jätöksiä pois,täälä on paljon juuri niitä kurittomia kakittajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.04.2011 - 10:17

Maalla asuvana en niinkään näe että koirankakat olisivat riesana, mutta kun tämän saman tien varrella on ainakin neljä hevostilaa, niin joskus tiellä on sitten hieman koirankakkaa isompia kasoja. Kiitos kuitenkin hevosteljoille, sillä aika harvoin niitä kasoja näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 10:48

Meillä rivitalossamme on ollut koirankkaroskikset jo muutaman vuoden ajan kaikkien kulkuväylien vierellä erään tuolloin taloyhtiössämme asuneen pikkupojan syötyä eläinjätöksiä karkkeina ja sairastuttua kovaan mahatautiin. Jokaiseen roskikseen on merkitty näyttävästi mitä tarkoitusta varten ne on. Tästä huolimatta penkat ovat kukkineet tuontuostakin koirankakka- ja pissajätöksiä jotenka en usko,että kaikkia koiranomistajia saa jekuillakaan keräämääm jätökset pussiin tai edes vessattamaan lemmimikkinsä siellä missä niistä ei ole muille tienkäyttäjille haittaa. Ikävä kyllä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 11:00

Jälleen tuo linkki ei auennut minun koneellani. Ja aina kun näi käy, katkeaa myös nettiyhteys.
Mutta itse asiaan. Minä iskisin tuontapaisen tarran sen autioilijan peräkonttiin, joka rusikoi autoani kaupan parkkipaikalla, eikä edes raukkamaisuuttaan jäänyt odottamaan minua saapuvaksi autolleni, tai vaivaitunut jättämään yhteystietojaan autoni tuulilasinpyyhkijän alle. Autooni tulee iso maalausremontti sen takia, eikä ole halpaa lystiä kun on metallihohtoväri.
Jotta terkkuja vain hänelle - itse asiaan viittaavin terveisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 11:46

No eipä tule tilattua...
Kun en omista tuota meidän pihan roskista mutta sinne useat ( ei edes asukkaat) kuten minäkin pistämme koirankakkapussin ihan kiltisti..
Tulee noukittua nuo jätökset ihan automaattisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 12:04

En ole kuullutkaan moisista tarroista. Kiitos linkistä ja vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 13:10

Just eilen illalla mietin, että missäköhän kaikki koirankakkaroskis tarrat ovat? Sillä ainakaan Vantaalla en ole nähnyt vielä sellaista, vaikkakin ulkoilemme myös omakotitalo alueella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 15:20

En taida tilata vaikka muutamaan postilaatikkoon voisin kyllä liimata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:39

Tuskimpa minulle tulee enkä ainakaan tilaa.Minua ei luonnon omat antimet häuritse.Kyllä häviää aika pian kun vesisade tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:43

Ei en tilaa. Ompa Sinulla hauska ja kiva idea esitettävänä.
Minä en noita kakkakasoja näe oikein tuolla kadulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 00:29

Ideahan on hyvä, että halukkaat tienvarsiasukkaat laittaisivat omaan roskikseensa tarran, että tähän saa laittaa koiranjätöksiä.
Jolloin monilla omakotitalojen seuduilla olisi enemmän paikkoja, johon sen pussin voisi jättää, se ehkä auttaisi tuohon p... ongelmaan.
Tosin tänä talvena en kerrostaloalueella nähnyt kenenkään (sadoista) laittavan mitään pussiin, joten kaikki kulkutiet on taas sen näköisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 07:57

Ei tule tilattua mutta hieno on idea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 19:41

Enpä viitsi tilata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:21

En minä tilaa. Kun nykyisin mitään ei saa ilmaiseksi. Ihan aiheellisia tarroja kyllä ovat.