Oletko kasvattanut paprikoita kotonasi?

Onko ne kasvaneet hyvin?

Avainsanat: paprika kasvatus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 12.04.2011 - 10:02

Minulla on ollut paprikoita kasvihuoneessani, ihan syötäviä ne ovat olleet. Eivät nyt ehkä kaupan tasoa kokonsa puolesta, mutta muuten ok.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 09:56

sisko kasvatti niitä keittiössään lähinnä viherkasveina, näyttivät itävän tosi hyvin ja kasvavankin ainakin jonkin aikaa, satoa ei tainnut kummemmin saada

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2011 - 10:27

Olen kasvattanut ikkunaludalla. Pieniä ja makeita olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:50

En ole - enkä taida edes yrittää, sillä eivät kuulu herkkuihini. Pataattia olen kasvattanut sen kauniin köynnöksen takia, mutta niitä ihastuttavia kukkia en ole onnistunut saamaan siihen aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 11:48

Joskus vuosia sitten... tuli jopa komea parikankin kerran, en raskinut ottaa pois, vaan mätäni siihen oli ihan koristeena tuo paprika...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 12:02

Ei kasva paprikat eikä muutkaan vihannekset. Kaupasta haen tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 13:07

En ole kasvattanut, enkä kasvattamassa, sillä en syö paprikoita ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 13:27

Muistelen, että aikanaan mummun ikkunalla oli paprika kasvamassa, pieniä ja punaisia olivat.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 15:21

Viime kesänä Onnelassa kasvatin ja chiliä myös..kaikki tuli syödyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:40

Olen kasvattanut mutta en oikein tosissaan. Koska ei paljoa satoa ole tullut.Aina jokin laikkusairaus. PItäisi olla tasasen lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 08:32

Joskus tuli istutettua ja hyvin lähti kasvamaan mutta kuoli ennen kun antoi satoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 19:43

Yritystä on joskus ollut vaan eipä tarvinnut juuri satoa kerätä. Alkuun lähtivät taimet hyvin kasvamaan ja jonkin sortin kukkaa ja paprikan alkuakin lykkäsivät, mutta ei siitä sen valmiimpaa tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:20

En ole kokeillut, mutta olisi kiva kokeilla.