Miksen saa auki Hotmailista tulleiden sähköpostien liite-tiedostoja?

Liitteet näkyvät ja kun niitä yrittää aukaista tai tallentaa, valikko tulee näkyviin, jossa pyydetään avaamaan tai tallentamaan tiedosto, mutta mitään ei tapahdu.

Lisätty: 12.04.2011 - 10:04

Kyseessä ovat aivan tavalliset tiedostot, kuten word, txt, pdf ja kuvatiedostot kuten jpg, gif. Aiemmin liitetiedostot avautuivat aivan Ok, mutta viikko sitten tilanne muuttui, siten etten saa niitä auki. Virustutkana on Avast, enkä ole sen asetuksia muuttanut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 08:59

väärä muoto on liitteessä, taitaa olla painavin syy..
tai sitten sinulta uupuu joku sovellus joten ei aukea....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2011 - 08:42

ehkäpä liitteissä on väärä muoto, koneesi ei tue sitä tai sinulla on liian tiukat säännöt hotmailissa tai virustutkassa mitä avaa ja mitä ei.
tai sitten mahdollisesti niissä voi olla jotain `epätervettä´ koneellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 09:03

Liite on lähetetty väärässä muodossa. Sen lisäksi kaikki systeemit eivät salli hotmailin liitteiden avausta lainkaan (riskien takia).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 09:09

Mahtaakohan kyseessä olla .ppt tai .pps tiedosto. Tallenna se koneellesi. Klikkaa hiiren oikealla painikkeella ja avaa sovelluksessa. Muista poistaa ruksi kohdassa "käytä aina tätä sovellusta...". Sitten valitse PowerPoin Wiever tai muu vastaava ohjelma. Muuten hankala vastata kun ei tiedä tiedostomuotoa.

PowerPoint Wieverin voit ladata täältä.

www.microsoft.com/downloads/...laylang=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 16:49

Joo paljon minultakin on ohi mennyt, en ole saanut auki, mutta en ole surrut.
Minun "nettiniekka" ehtii niin harvoin käydä täällä, että ne häviävät unhon yöhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:18

Eikö ne pitäisi aueta itestään?