Mikä auttaisi siihen kun aina väsyttää ja vetäo vähän pois ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 20:39

Laitappa nyt vetoa itseesi..Keksit harrastuksia ja lähdet ulkoilemaan..nyt alkaa olla jo kivat pyöräilyilmat..pyöräily ihan mukavaa ja kunto kasvaa.
Peitto pois korvista ylös ulos ja lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 20:48

Aurinkoisia päiviä alkaa tulemaan niin mieli tulee iloisemmaksi ja energiaa löytyy, ulkoilu on mieltä piristävää, kävely lenkin kun tekee ja hyvä kahvi päälle niin mielikin on parempi. Minä näissä lähikaduilla hissukseen kävelen ja minulla on muovikassi mukana, kerään roskia talven jäljiltä, ihmiset katsovat kyllä minua mutta kerään siltikin, 20 roskaa päivässä on tavoite, ja hyvä mieli tulee minulle ja katujen reunustat siistiytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:52

Ulos vaan lenkille...
Mitä enemmän aurinkoa sen enemmän pirteyttä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:52

Säännöllisen elämänrytmin noudattaminen aikanaan ratkaisee tuon ongelmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 21:39

Ajoissa nukkumaan ja tietoneeseen kellokortti.
Telkkuakaan ei kannata katsoa ohjelmien loppumiseen asti.
Jotain ulkoilua kun harrastat, niin johan väsymys kaikkoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 22:27

Syö kotimaisia marjoja sekä narskuta hedelmiä.Juo tyrnimehua niin saat vitamiineja, tai ota purkista, jos mehu ei miellytä.Ulkoile vaikka vain parikymmentä minuuttia päivässä,auttaa varmasti! Niin ja muistathan nukkua riittävästi? Toiset pärjää seitsemällä tunnilla ja toiset tarttee yhdeksän tuntia kunnon unta.Kaikenkaikkiaan SÄÄNNÖLLINEN elämänrytmi auttaa voimaan paremmin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 22:53

Unta ja ulkoilmaa tarpeeksi,niin anonyymikin piristyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 23:39

Jätä kaikki turha pois syömisestä ja juo paljon mehua , vettä.Nuku normaalisti ylös ulos ja lenkille että tulee hyvää oloa ja ravinnosta saat vitamiinit irti.Se ei vaikuta ihan heti huippu ihanasti, mutta kun teet sääännöllisesti, niin sitten tunnet olosi kohentuneen.Ole rehellinen itsellesi ja kropalle. Kahvia ei pitäisi kenenkään juoda.Se menee aina liiallisuuksiin.Josko menisit lääkärille jutteleen tilastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 00:50

Juo se litra rypsi öljyä, sillä askeleet reipastuu kummasti, tai tulee väriä elämään.
- jos olet se sama Anonyymi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 06:03

Paljon C-vitamiinia hedelmistä tai marjoista ja ulos liikkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 06:44

josko sinulla olisi krooninen väsymysoireyhtymä.
edellä kerrottu hyviä neuvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 07:59

Ylös, ulos ja lenkille. Raitisilma tekee hyvää ja unikin on parempaa, myös terveellinen ruoka ja terveellinen elämäntapa, niin johan alkaa olo paranemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:36

Kuten lääkäri sanoisi, tervelliset elämäntavat ovat a ja o. Kaikki paheet pois ja ylös, ulos ja lenkille.
Minä sanoisin, että jos nuo ovat kohdallaan, poikkeaisin lääkärin pakeilla pyytäen tekemään minulle perusteellisen keväthuollon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:34

Pitää levätä, kun väsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:14

Sinulla taitaa olla kevät väsymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 19:18

asennnnekysymys, sisältäpäin se paraneminen alkaa ...