mistä saisi halvan kotivakuutuksen ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 20:19

Ei vissiin ole HALPAA kotivakuutusta, mutta kilpailuta vakuutukset, niin löydät edullisimman.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 20:12

Anonyymi ottaa ja kilpailuttaa kaikki vakuutusyhtiöt tai vakuutuksenantajat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:24

ja kun niitä kilpailutat niin lueppa tarkemmin niitä pienellä kirjoitettuja tekstejä, eli niitä verukkeita joiden mukaan sitten vahingon sattuessa ei mitään korvatakkaan

toinen huomioon otettava seikka on se ettet turhaan maksa vakuutusturvasta koskien sellaisia asioita joita sinulla ei olekkaan

eli sen itsellesi parhaan ja edullisimman löytyminen ei olekkaan ihan 'tosta vaan vinkki' juttu

- halvalla ei saa muuta kuin turhaa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:35

Kotivakuutusta ei mistään saa halvalla..kyllä osaavat niillä rahastaa. Sitten kun tarvii korvauksia usein tulee vastaus..vahinko ei kuulu kotivakuutuksen piiriin..
Pitää vaan kilpailuttaa vakuutusyhtiöitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:47

www.vertaa.fi/kotivakuutus?g...3godaTVdDA

tästä vaan tutkailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 20:49

Vakuutusyhtiöillä on melkein samat hinnat. Keskittämisellä saa jotain alennuksia. Ei selviä ilman kilpailuttamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 21:51

Erilaisten liittojen kautta saa alennusta.
Itse saan karavaanarialennuksen, vaikka vaunu on myyty ajat sitten. Ammattiliitoilla taitaa kaikilla olla "tingityt hinnat", vaan halvinta taitaa olla, kun tingit ihan itse, kuin basaarissa ikään ja lähdet pois kysymään seuraavasta yhtiöstä. Saattavat soittaa perään uuden, hyvän tarjouksen.
Vakuuta vain kaikki oleellinen. Vanhasta jääkaapista korvataan vain kymppi, pari, samoin kaikesta jolla on vähänkin ikää.

Joskus sai "pöytälaatikkovakuutuksen" tutulta myyjältä. Jos jotain sattui, niin se astui voimaan vasta silloin. Kehtaatkos kysyä moista? ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 23:01

Meillä ei ole halvimman hintainen kotivakuutus, mutta kattavin erilaisiin vahinkoihin. On otettava huomioon hinnan lisäksi myös mitä vakuutus kattaa. On tullut tarjouksia minulle keskittämisestä vakuutuksen osalta, saa jotain pientä täkyä ja pojoja kauppa ostoksista jos on sen ja sen vakuutuksen ottanut. Vakuutuksissa pätee hinta-laatusuhde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 23:42

Empä osaa sinua neuvoa.Sanoimme omat vakuutukset nimittän irti kokonaan. Ei ole pakko olla vakuutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 00:38

Paras kotivakuutus on, kun pistät ne vakuutusmaksut omalle erilliselle pankkitilille, ja vahingon sattuessa nostat sitten sieltä tarvittavat rahat.
Minulla kaikki vapaaehtoiset "vakuutusmaksut" on mennyt sinne on jo 40 vuotta.
Enkä ole vielä koskaan tarvinnut / viitsinyt nostaa sieltä mitään.
Laske itse mitä kertyy ? sairaus-, henki-, koti-, palo-, lapsi-, koira-, Kasko- ym. vakuutuksista.

Mutta se vaatii tietenkin omaa vastuullisuutta, huolellisuutta ja varovaisuutta ja vähän onneakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 09:17

Anonyymille en mielellään anna sen specifimpiä tietoja.... vakuutuksen hintahan riippuu siitä mitä kodissasi on. Jos on arvokasta tavaraa hinta on sen mukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:33

Kilpailuta vakuutusyhtiöit - siitä se selviää. Vaikea on sanoa, kun ei tiedä mitä ja miten paljon vakuutetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 10:45

kaikki on suhteellista - halpa, halvempi, halvin. jokaisessa on oma porsaanreikänsä.
mutta paas mennen ja kilpailuta, eiköhän sullekin sopiva löydy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:14

Kilpailuta, tai pyydä jokaisesta yhtiöstä tarjous.