Mitä teit / teet talvilomallasi?

Avainsanat: talviloma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 18:09

Tulevalla talvilomalla hemmottelen itseäni käymällä kosmetologilla ja kampaajalla sekä siivoamalla koko kodin pääsiäiseksi. Yhden päivän olen varannut shoppailulle.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 16:45

Olin viikon lomalla Dubaissa. Siis irrottauduin työkuvioista ja arjen rutiineista. Se teki todella hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 17:09

Oltiin ihan kotona rauhallisesti, kesälomaisin reissaamme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 17:20

Uudessa Seelannissa omatoimimatkalla. olihan se hintansa väärti, uudestaan täytyy mennä kun siellä kesä koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 17:29

Oloneuvoksella ei ollut talvilomaa. Lapissa viikko ja Teneriffalla (Cruz) kaksi. Uudet seikkailut jo mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:07

En ole vielä ehtinyt talvilomaa pitämään. Katsotaan jos kesällä löytyis aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:19

Jassoo. Mummeli kävi jonkun kerran seurakuntakeskuksessa, Adventtikirkossa ja muissa srk.n pippaloissa.
Siellä ei pää tullut kipeäksi.
Sitten ajan taksila Keuruu-Jyväskylän keskusairaalaa -Keuruu väliä jos en istu Keuruun terveyskeksuksessa.
Ei pahaa ollenkaan, tippa-iitojen kanssa hurvitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:36

Vietin talviloman Lokakuussa...silloin jatkoin Turkissa kesän viettoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:02

Talvilomalla olin kaksi viikkoa Goalla, kunnon irtiotto arjesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:34

En viettänyt talvilomaa laisinkaan, vaan töitä teen koko kevään ja kesällä on pitkä kesäloma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 09:32

Talvilomia on pitkin talvea eli joulukuussa olin matkoilla muutaman päivän, ensi viikolla on talvi-kevät-loma ja silloin taas reissuun pienen porukan oppaaksi samaan paikkaan missä oli joulun jälkeen. Mukava nähdä kevään herääminen hieman etelämpänä.
Lokakuussakin oli talvilomaa 2 arkipäivää ja silloinkin matkoilla. Meillä ei mitään varsinaisia talvi-ja kesälomia erotella, on vaan vuosilomaa jota pidetään töiden mukaan pitkin vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:26

Kävin auringoa ottamassa ja uimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 10:47

taisin maatua kotona.
vielä on yksi päivä ja sen pidän pääsiäistorstaina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:11

Kasvattelin massua kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 23:28

Vuosittain tammikuussa 2 viikkoa patikoimassa Kanarialla.