-m-
Kysytty: 11.04.2011 - 13:00

Miten muutan WLAN -salasanan?

Käytän kotona Elisan langatonta nettiä. Salasana on luonnollisesti melkoista hepreaa jota kukaan ei muista. Miten saan muutettua siihen oman salasanan?

Avainsanat: wlan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 13:36

kokeilehan Oma Elisan sivuilta.

"Jos haluat itse määritellä omat langattoman verkon asetukset, voidaan tämä tehdä Oma Elisasta laitteen etähallinnasta.
Etähallintaan pääset kirjautumalla tunnuksillasi Oma Elisaan. Mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia, saat ne rekisteröitymällä palveluun kirjautumissivulla."

- mutta miksi ihmeessä sen haluat muuttaa? eihän sinun verkkoosi kukaan (periaatteessa) pääse, koska olet verkkosi suojannut.-

Lähteet:
elisa

Kysyjän kommentti

Kiitos avusta, taas mennään!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 13:08

Mulla on sama projekti Welhon kanssa,mutta ajattelin istua ja hiljentyä manuaalin kanssa,Welholla kyllä "ohjeet"mutta ei simppelistä päästä ainaskaan mulle;tarkoitus olis irrottaa modeemi piuhoista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 16:01

Mokkulatapauksessa on palisanterin ohje oikein. Miksi sitä sitten muuttamaan.

Jos sitten puhut Windowsin salasanasta on kyseessä vallan toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 00:15

Kuten palisanteri sanoi Elisa Kotikaista
www.elisa.fi/asiakastuki/199...indows-xp/
www.elisa.fi/asiakastuki/199...-verkkoon/
Internet-yhteyksien hallinta

Elisa Kotiboksin tapaa yhdistää Internetiin hallitaan laitteen Paikallisesta Hallinnasta Internet-selaimella. Laitteen muita asetuksia kuten WLAN-, verkkotulostin- ja verkkolevy-asetuksia hallitaan etäkäyttöisesti Oma Elisasta.

Paikalliseen Hallintaan pääset menemällä Internet-selaimella osoitteeseen 192.168.100.1.

Elisa Kotiboksin Paikallisen Hallinnan ohjeet

Lisää sekal. tietoa (vain samankaltainen laite) löytyy myös Wippies-sivuilta
forum.wippies.com/wiki/Etusivu
forum.wippies.com/wiki/Homeb...net_Uplink
forum.wippies.com/wiki/Wippi...omeBox/Fin